Multimilijoninės bendrovės „Danone“ generalinis direktorius Emmanuelis Faberis teigia, kad šiuo metu vyksta „maisto revoliucija“, rašo „Business Insider“.
„Šie žmonės (tūkstantmečio karta – red.past) nusisuka nuo senų prekės ženklų, kuriuos mėgo jų tėvai. Matome, kad dabartiniai tėvai nori pokyčių“, – „Business Insider“ sakė jis
Jaunimas reikalauja ne tik kad maiste būtų daugiau baltymų ir mažiau cukraus, bet ir kad jo gamyba būtų etiška bei tvari. Kadangi Y kartos žmonės jau tampa tėvais, jie reikalauja iš industrijų pokyčių, kad jų šeimos maitintųsi sveikai.
Pavyzdžiui, jaunimas reikalauja, kad produktai būtų sveikesni, juose būtų mažiau įvairių priedų, ilginančių produktų galiojimo laiką. Taip pat jiems reikia daugiau informacijos apie produktą ant pakuotės.
Plačiau apie pokyčius skutimosi peiliukų rinkoje skaitykite čia, o 15min interviu iš Ciuricho su „Coca-Colos“ vadovu apie pokyčius įmonėje skaitykite čia.