„Danske Bank“ imasi naujos krypties: didžiausią dėmesį skirs įvairovei, įtraukčiai bei emocinei gerovei

Ne vienerius metus nuosekliai prisidėjęs prie aktyvesnio gyvenimo būdo ir fizinės sveikatos skatinimo, „Danske Bank“ savo pastangas socialinio poveikio srityje pakreipė nauja linkme. Nuo šiol įgyvendindamas socialinės atsakomybės veiksmus banko Technologijų ir paslaugų centras Lietuvoje didžiausią dėmesį skirs įvairovės ir įtraukties (angl. diversity & inclusion) bei emocinės gerovės klausimams. Pradėdamas aktyvius veiksmus šioje srityje „Danske Bank“ Lietuvoje tapo pagrindiniu konferencijos „HR Savaitė Lietuva 2021“ rėmėju ir pakvies virtualiai joje sudalyvauti visus įvairovės ir įtraukties bei emocinės gerovės klausimais besidominčius šalies gyventojus, rašoma pranešime spaudai.
Dešimtmetį rėmęs aktyvų gyvenimo būdą, „Danske Bank“ imasi naujos krypties
Dešimtmetį rėmęs aktyvų gyvenimo būdą, „Danske Bank“ imasi naujos krypties / „Danske Bank“ nuotr.

Žengia į naują socialinės atsakomybės etapą

Vienas didžiausių šalies darbdavių naujas socialinės atsakomybės kryptis pasirinko po išsamių apklausų ir diskusijų su savo darbuotojais. Buvo domimasi, kokie yra aktualiausi iššūkiai Lietuvos visuomenėje ir kaip „Danske Bank“ su 4000 darbuotojų bendruomene galėtų paskatinti realų proveržį.

„Mūsų organizacijos pastangos skatinti aktyvesnį ir sveikesnį gyvenimo būdą Lietuvoje per pastarąjį dešimtmetį tikrai davė vaisių. Būdami pagrindiniu Vilniaus maratono rėmėju padėjome jam tapti didžiausiu ir labiausiai laukiamu bėgimo renginiu šalyje bei gerokai prisidėjome prie bėgimo ir aktyvaus laisvalaikio kultūros augimo. Jaučiamės šioje srityje pasiekę užsibrėžtų tikslų, todėl nusprendėme savo tolimesnes pastangas pakreipti nauja linkme, kur galėtume taip pat sėkmingai prisidėti prie teigiamų pokyčių“, – sako „Danske Bank“ Grupės veiklos ir duomenų paslaugų vadovė Lietuvoje ir emocinės gerovės ambasadorė Aistė Gataveckienė.

Pandemija išryškino emocinės gerovės svarbą

Anot A.Gataveckienės, gera emocinė savijauta yra tiek pat svarbi, kiek ir fizinė, o pandemija tik dar labiau išryškino psichologinės sveikatos svarbą. Banko Technologijų ir paslaugų centro Lietuvoje atstovės teigimu, per pandemiją žmonės susidūrė su socialine izoliacija, nerimu dėl ateities, nežinomybe ir nuotolinio darbo iššūkiais, o visa tai neigiamai paveikė ir jų emocinę gerovę.

„Visgi emocinės gerovės aspektai yra svarbūs ne tik per pandemiją. Rūpintis savo vidine būsena svarbu kiekviename gyvenimo etape – juk tai turi įtakos mūsų mintims, jausmams ir veiksmams. Puikiai suprantame, kad šioje srityje kaip organizacija dar turime daug ko išmokti ir esame pasiruošę domėtis, diskutuoti ir dalintis gerosiomis praktikomis. Tikime, kad ilgainiui tai taps mūsų organizacijos DNR dalimi, kaip kad jau yra tapęs dėmesys aktyviai ir sveikai gyvensenai“, – sako A.Gataveckienė.

Akcentuos įvairovės ir įtraukties svarbą

A.Gataveckienė pažymi, kad emocinė gerovė ir laimės jausmas yra neatsiejami nuo laisvės būti savimi, jaustis priimamu ir vertinamu – nepriklausomai nuo tautybės, rasės, amžiaus, seksualinės orientacijos, fizinių galių ar kitų skirtumų. Dėl to „Danske Bank“ tvirtai puoselėjama tolerancijos kultūra, o į bet kokias diskriminacijos apraiškas yra operatyviai reaguojama.

Siekiant lyčių lygybės, nulinės diskriminacijos, teisingos atlygio politikos bei nešališkos darbuotojų atrankos, organizacijoje veikia Įvairovės ir įtraukties taryba, rengiami vidiniai įvairovės ir įtraukties mokymai vadovams bei darbuotojams. Šiemet praktikoje pradėtos naudoti ir translyčių asmenų

įtrauktį skatinančios gairės. „Danske Bank“ taip pat yra prisijungęs prie pasaulinės įvairovės lyderių programos „Stonewall Global Diversity Champion“, kuria siekiama įtvirtinti ilgalaikes pastangas kurti atvirą ir draugišką darbo aplinką LGBT+ žmonėms.

Emocinės gerovės, įvairovės ir įtraukties klausimus kels didžiausioje personalo konferencijoje Lietuvoje

Banko iniciatyvos ir veiklos šioje srityje organizacijos vidumi neapsiribos – norėdamas atkreipti dėmesį į emocinės gerovės svarbą ir siekdamas paskatinti pokyčius šioje srityje „Danske Bank“ Lietuvoje tapo pagrindiniu įvairovės ir įtraukties, emocinės gerovės temų rėmėju spalį rengiamoje vienoje didžiausių personalo konferencijų Baltijos šalyse – „HR Savaitė Lietuva 2021“. „Danske Bank“ suteiks galimybę konferencijoje virtualiai sudalyvauti ir plačiajai visuomenei – kartu su informaciniu partneriu LRT sudarys sąlygas visiems norintiems stebėti šių temų tiesioginę transliaciją LRT portale.

„Kiekvienais metais konferencija sutraukia per tūkstantį atstovų iš įvairių Lietuvos įmonių kartu ieškoti sprendimų kaip organizacijos galėtų tapti labiau žmogiškomis. Darbuotojų įvairovės ir įtraukties temos jau kelerius metus yra viena iš konferencijos ašių ir tai tęsime ateityje. Tačiau šiais metais ypatingas dėmesys bus skiriamas ir darbuotojų emocinės gerovės temai. Negalime sakyti, kad tai nebuvo svarbu. Tačiau, reikia sutikti, kad pandemija gerokai pakoregavo suvokimą apie gerovę ir darbuotojų patirtį.

Darbas – didžiulė žmogaus gyvenimo dalis. Kai atsidūrėme namuose, takoskyros tarp darbo ir laisvalaikio, nors ir labai jos ieškome, praktiškai nebeliko. Darbas integravosi į kasdienį gyvenimą ir namų aplinką. Todėl dabar organizacijos turėtų pradėti galvoti tiesiog apie darbuotojų gyvenimo patirtį”, – sako konferencijos organizatorius Dainius Baltrušaitis.

Be pasirinktų pagrindinių socialinio poveikio krypčių, „Danske Bank“ toliau įgyvendins ir kitus socialinius projektus bei prisidės prie įvairių iniciatyvų. Bankas Lietuvoje remia tokius projektus ir iniciatyvas, kaip Nacionalinis ekonomikos egzaminas, karjeros technologijų srityje siekiančių moterų mentorystės programa „Women Go Tech“. Taip pat organizuojama talentų ugdymo programa studentams „FuturePros“, kuri prisideda prie studijų programų vystymo bei steigia stipendijas ir prizus. „Danske Bank“ Lietuvoje bendradarbiauja su labdaros organizacija „Maisto bankas“, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis bei kasmet skiria po vieną apmokamą laisvadienį darbuotojų savanorystei. Pernai organizacija skyrė 110 tūkst. eurų Lietuvos kovai su Covid-19 pandemija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis