Pagal sutartį „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės paslaugos bus perkeltos į „Swedbank“. Paslaugų perkėlimas prasidės š. m. birželio 3 d. ir truks iki birželio 6 d. Perkėlimas klientams nieko nekainuos.
Asmeninės sąskaitos, būsto ir vartojimo paskolos, lizingas, indėliai bei vertybiniai popieriai bus perkelti automatiškai. „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientams į „Swedbank“ reikės kreiptis tik dėl mokėjimo kortelių ir interneto banko prieigos.
Klientams patiems nereikės nutraukti su „Danske Bank“ sudarytų sutarčių, kuriose apibrėžtas perkeliamų paslaugų teikimas. Paslaugų sutartyse ir sąlygose liks galioti visi esminiai susitarimai, indėlių ir paskolų palūkanų normos išliks nepakitusios.
„Skirsime visą dėmesį, kad paslaugų perkėlimas vyktų sklandžiai ir klientai nepatirtų nepatogumų. Suprantame, kad klientams bus aktualu ne tik asmeniškai pasikonsultuoti, bet ir praktiškai susipažinti su banko teikiamų paslaugų įvairove. Esame tam pasiruošę – klientams suteiksime reikiamą asmeninį dėmesį ir profesionalų aptarnavimą“, – teigia „Swedbank“ Lietuvoje vadovė Dovilė Grigienė.
„Danske Bank“ mokėjimo kortelės ir interneto bankas nustos veikti birželio 3 d. 17 val. Naudotis perkeltomis paslaugomis banke „Swedbank“ klientai galės nuo birželio 6 d. 8 val.
Nuo šio laiko jie taip pat matys visą informaciją apie perkeltas sąskaitas bei paslaugas savo „Swedbank“ interneto banke. Tam, kad klientai galėtų naudotis mokėjimo kortelėmis ir interneto banku be pertrūkių, jiems reikėtų kreiptis į „Swedbank“ dar iki paslaugų perkėlimo.
Paslaugomis, kurių teikimas bus perkeltas į „Swedbank“, naudojasi per 86 tūkst. „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientų. Perleidžiamo paskolų portfelio dydis Lietuvoje yra apie 484 mln. eurų.