Aptarnavus pirmus keliasdešimt pirkėjų, nustojo veikti įmonės IT serveriai. Nepaisant nesklandumų ir nusivylimo, prekybos tinklo atstovai teigia, kad trečiadienį atvykusiems, bet neaptarnautiems klientams, žala bus kompensuota.
Kompensuoja transportą ir sugaištą laiką
Įmonės atstovai skelbia, kad kiekvienam iki gruodžio 20 dienos, atvyksiančiam į parduotuvę Šiauliuose, apsiperkančiam už 25 Eur ar daugiau ir išsaugančiam apsipirkimo čekį, bus suteikiama 4 Eur nuolaida sekančiam apsipirkimui – tai turėtų kompensuoti transporto išlaidas (viešojo transporto vienkartinio bilieto kaina Šiauliuose – 1 Eur). Na, o atvykę būtent atidarymo dieną (gruodžio 16), galės pasinaudoti net 10 proc. nuolaida absoliučiai visoms parduotuvėje esančioms prekėms.
„Nepaisant visų mūsų pastangų ir pasiruošimo, mūsų parduotuvės sistemose iškilo nenumatytų techninių kliūčių, kurioms ištaisyti prireiks net kelių dienų. Buvo sunku žiūrėti į klientus, kurie atvykę negalėjo apsipirkti. Jaučiame įsipareigojimą suteikti jiems geriausią galimą patirtį ir kompensuoti transporto išlaidas bei sugaištą laiką. Atsiprašome už visus sukeltus nepatogumus ir tikimės, kad mums itin svarbi šiauliečių bendruomenė suteiks antrąjį šansą“, – kalba Justas Poderis, prekybos tinklo „Maisto Logistikos Centras“ vadovas.
Problema kilo dėl nesklandumų IT sistemoje
„Maisto Logistikos Centras“ paskelbęs apie naujosios parduotuvės Šiauliuose atidarymą, paskelbė ir apie naująją kainų politiką, kuomet perkant didesnį kiekį prekių, jų vienetai kainuoja mažiau. Dėl naujosios kainodaros, įmonei teko pritaikyti ir naujas IT sistemas. „Atidarymo metu žmonės užplūdo mūsų kasas ir sistemos nustojo veikti, dėl ko nebegalėjome skenuoti ir pardavinėti prekių. Teko priimti nemalonų sprendimą – parduotuvę uždaryti ir jos oficialų atidarymą perkelti į gruodžio 16 dieną – iki to laiko IT sistemos jau bus galutinai paruoštos“, – komentuoja J.Poderis.