2012 metais „L'Oreal“ Silicio slėnyje kartu su „Founders Factory“ įkūrė startup'ų inkubatorių, kuris yra finansuojamas buvusio kompanijos vykdomojo direktoriaus ir lastminute.com įkūrėjo Brento Hobermano.
„L'Oreal“ kartu su partneriu pirmadienį paskelbė, kad išrinko penkias kompanijas – „InsitU“, „Preemadonna“, „Tailify“, „Veleza“ ir „Cosmose“, į kurių plėtrą investuos.
Visos šios kompanijos prekiauja internete. „Veleza“ yra Lietuvoje gimęs startup'as. „L'Oreal“ savo interneto svetainėje paskelbė startup'ų prisistatymus, tarp jų ir lietuviškosios „Velezos“.
„L’Oreal“ skelbia, jog su atrinktais 5 startuoliais kurs skaitmenines inovacijas kosmetikos industrijoje. Lietuvių sukurta „Veleza“ sudomino „L’Oreal“ nauju produktu, kuris padeda vartotojams atrasti jų individualius poreikius atitinkančią kosmetiką.
Naudodamiesi „Veleza“ mobiliąja programėle ir remdamiesi asmenine patirtimi, žmonės gali lengvai dalytis savo atsiliepimais bei įvertinti produktus. „Velezos“ technologija surinktą informaciją pateikia programėlės naudotojams.
„Mes tikime, kad sujungdami technologijas bei kolektyvinę žmonių patirtį galime pagelbėti kosmetikos produktų vartotojams ir gamintojams lengviau atrasti vieniems kitus. Vartotojams mes padedame greičiau atrasti jiems tinkamų produktų, sutaupyti pinigų. Gamintojams – geriau perprasti vartotojų poreikius. „Veleza“ siekia tapti lyderiaujančia nepriklausoma kosmetikos produktų rekomendacijų platforma pasaulyje“, – teigia „Velezos“ įkūrėjas Martynas Nikolajevas.
Remiantis atliktos apklausos duomenimis, 79 procentai odos priežiūros priemones perkančių vartotojų susiduria su iššūkiais rinkdamiesi jiems tinkamiausią produktą.
Anot M.Nikolajevo, gerų produktų kosmetikos rinkoje tikrai netrūksta, tačiau milijonai žmonių visame pasaulyje vis tiek kenčia nuo neteisingai pasirinktų produktų. Esą net jei jie ir geri, tai dar nereiškia, jog tinkami visiems. Programėlę lietuviai siūlo parsisiųsti iš „App Store“ nemokamai.