Darbuotojai mokosi pagal asmeninį tobulėjimo planą

Kokie darbuotojų mokymai sukuria didžiausią naudą tiek įmonei, tiek pačiam darbuotojui? UAB „Vilniaus duona“ Teisės ir personalo direktorė Jūratė Kudabaitė-Staškevičienė pastebi, kad išsirinkti tikslingus mokymus padeda individualūs veiklos vertinimo pokalbiai su darbuotojais ir tikslingai sudėlioti asmeninio tobulėjimo planai.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Partnerio nuotr.

Išklauso darbuotojus

J. Kudabaitė-Staškevičienė pasakoja, kad įmonėje „Vilniaus duona“ darbuotojų mokymų poreikis nustatomas individualių pokalbių su vadovais ir darbuotojais metu. Atsižvelgiant į konkretaus darbuotojo atliekamas užduotis, karjeros planus bei darbo rinkos tendencijas, sudaromas asmeninis tobulėjimo planas.

„Siekiame, kad kiekvienas mūsų darbuotojas turėtų individualų planą, kuris padėtų jam tobulinti savo kompetenciją ir pasiekti užsibrėžtus tikslus. Pokalbyje sutariame dėl mokymų poreikio ir ugdymo krypčių taikant „70/20/10“ efektyvaus mokymosi ir ugdymo taisyklę. Pagal ją, 70 proc. plane numatytų veiksmų yra skiriama mokymuisi darbo vietoje, įtraukiant darbuotoją į sudėtingesnius projektus ir užduotis, 20 proc. – mokymuisi iš kolegų ir vadovų, o 10 proc. – išoriniams mokymams, kursams, seminarams“, – vardija J. Kudabaitė-Staškevičienė.

Partnerio nuotr./Jūratė Kudabaitė-Staškevičienė
Partnerio nuotr./Jūratė Kudabaitė-Staškevičienė

Anot įmonės atstovės, mokymų aptarimai su darbuotojais padeda verslui apsibrėžti, kokius kompetencijų ugdymo kursus verta pirkti iš išorinių mokymų tiekėjų.

„Kreipiamės į kompetencijų ugdymu užsiimančias įmones jau žinodami, kokių mokymų ar darbinių sesijų mums reikės. Dažniausiai mokymus organizuojame atsižvelgdami tiek į įmonės strategiją, verslo aplinkos pokyčius ir rinkos poreikius, tiek į asmeninius darbuotojų poreikius“, – apie perkamų mokymų pobūdį pasakoja J. Kudabaitė-Staškevičienė.

Vertina mokymų naudą

Darbuotojų mokymų efektyvumą ir naudą UAB „Vilniaus duona“ vertina atsižvelgdama į darbuotojų veiklos rezultatų pokytį. Vertinama, ar mokymų metu gautos žinios prisidėjo prie geresnių darbo rezultatų, profesinio tobulėjimo.

„Atliekame darbuotojų įsitraukimo tyrimą, kuriame vertiname, kaip darbuotojams sekėsi mokytis pagal jų asmeninį tobulėjimo planą. Tokiu būdu gaunant grįžtamąjį ryšį nustatoma, ar taikytos mokymosi ir kompetencijų ugdymo programos suteikia darbuotojui pakankamai galimybių mokytis ir siekti gerų veiklos rezultatų“, – teigia J. Kudabaitė-Staškevičienė.

ES investicijos darbuotojų mokymams

Ūkio ministerijos administruojama Europos Sąjungos (ES) investicijų priemonė „Kompetencijų vaučeris“ suteikia įmonėms galimybę gauti finansavimą darbuotojų mokymams tuo metu, kai jų reikia ir ta apimtimi, kurios reikia. Priemone gali pasinaudoti privatūs juridiniai asmenys ir valstybės arba savivaldybės įmonės. Vienai įmonei galima skirti finansavimo suma darbuotojų mokymams yra 4 500 Eur 12 mėnesių laikotarpiui. Įmonėms finansuojama iki 80 procentų mokymų išlaidų.

Įmonės jau dabar gali kreiptis dėl darbuotojų mokymo išlaidų kompensavimo į UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (Invega). Mokymų paslaugas darbuotojams teikia profesionalūs mokymų tiekėjai pagal patvirtintas mokymų programas, įtrauktas į Mokymo teikėjų ir mokymo programų sąrašą. Programų sąrašą rasite VšĮ „Versli Lietuva“ interneto svetainėje. Neradus reikiamos mokymų programos, galima kreiptis dėl jos įtraukimo į sąrašą.

Daugiau informacijos apie priemonę „Kompetencijų vaučeris“ galima rasti Ūkio ministerijos ir ES investicijų svetainėse.

Informacija parengta bendradarbiaujant su Ūkio ministerija, jos skelbimas finansuojamas ES lėšomis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis