„Deliveroo“ pranešime teigė, kad iš savo esamų investuotojų pritraukė daugiau nei 180 mln. JAV dolerių, „o įmonės įvertinimas pasiekė daugiau nei 7 mlrd. JAV dolerių“.
„Šios investicijos pritrauktos prieš galimą pradinį viešą siūlymą ir atspindi didelę paklausą <...> turint omenyje didelį internetu užsakomo maisto pristatymo sektoriaus augimo potencialą ir vartotojams vis geriau įsisavinant naujoves“, – sakoma pranešime.
Nors numatoma IPO data nebuvo nurodyta, tačiau „Bloomberg News“ teigė, kad jis gali įvykti balandį ar panašiu metu.
Londone įsikūrusi „Deliveroo“ bendradarbiauja su 140 000 restoranų 800-uose miestų, o bendrovės paslaugų paklausa ypač išaugo prasidėjus pandemijai, kai didžioji pasaulio dalis buvo sustabdyta siekiant sustabdyti koronavirusinės infekcijos plitimą.
Visgi bendrovės veikla yra atidžiai stebima, įskaitant Prancūzijoje ir Ispanijoje, dėl laisvai samdomi maisto pristatytojų skundų, susijusių su išnaudojimo praktika.