„Dabar mes Lenkijoje dirbame, bet nedideliu mastu: turime vieną partnerį ir pardavimai - nedideli. Įsitvirtinti Lenkijoje maisto prekių ar pagardų gamintojams yra sunku, nes lenkai yra pakankamai verslūs ir turi daug įmonių, o jų rinka užpildyta tiek savo, tiek Vakarų šalių produkcija“, - portalui delfi.lt teigė bendrovės vadovas Saulius Grinkevičius.
„Matome galimybę įsitvirtinti Lenkijos rinkoje įsigiję vietinį gamintoją ir ten jau šiek tiek žinomą prekės ženklą. Jau aplankėme du fabrikus, apžiūrime trečiąjį, kuris mus domina ir galbūt tai baigsis investicija“, - kalbėjo S. Grinkevičius.
Be to, pasak jo, Lenkijos pirkėjas dažniau dėmesį kreipia į kainą ir rečiau sutinka mokėti daugiau už geresnę kokybę, o konkuruoti vien kainomis su vietiniais gamintojais yra sudėtinga.