Debesijos kompiuterijos plėtra padidino „Amazon“ pelną daugiau kaip du kartus

Didėjusios pajamos iš reklamos ir debesijos kompiuterijos leido JAV internetinės prekybos milžinei „Amazon“ uždirbti daugiau nei du kartus didesnį pirmojo ketvirčio pelną, palyginti su laikotarpiu prieš metus.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė taip pat paskelbė planuojanti trumpinti daugelio užsakymų pristatymo terminą programos „Prime“ nariams iki vienos dienos vietoj šiuo metu galiojančio dviejų dienų užsakymų pristatymo termino.

„Amazon“ finansų direktorius Brianas Olsavsky pažymėjo, kad perėjimas prie trumpesnio prekių pristatymo termino reikš didėsiančias išlaidas, nes bendrovei teks samdyti daugiau darbuotojų ir statyti daugiau sandėlių, kuriuose prekės bus pakuojamos ir išsiunčiamos klientams. Bendrovė neatskleidė, kada tiksliai klientai galės tikėtis gauti užsakymus dviejų dienų laikotarpyje.

Apskritai „Amazon“ pranešė per pirmuosius tris metų mėnesius gavusi 3,56 mlrd. JAV dolerių grynųjų pajamų, arba 7,09 JAV dolerio akcijai. Šis rezultatas viršijo prognozes, nes tyrimų bendrovės „Zacks Investment Research“ apklausti analitikai prognozavo 4,61 JAV dolerio akcijai grynąsias pajamas.

Tuo pačiu metu prieš metus bendrovės grynosios pajamos buvo 1,63 mlrd. JAV dolerių, arba 3,27 JAV dolerio akcijai.

„Amazon“ pavyko padidinti pelną dėl vykdomos verslo plėtros ir dėl to, kad bendrovė nebeapsiriboja vien prekių pardavimu internetu. Debesijos kompiuterijos verslas, kuriuo taip pat užsiima tokios bendrovės, kaip vaizdo transliuotoja internetu „Netflix“, socialinio nuotraukų dalijimosi platforma „Pinterest“ ir daugelis kitų rinkos dalyvių, leido padidinti „Amazon“ įplaukas 41 proc., palyginti su laikotarpiu prieš metus. Visgi šioje srityje konkurencija vis stiprėja, nes debesijos verslo kryptį stiprina ir „Microsoft“, kuri yra „Amazon“ varžovė kovoje dėl daugiamilijardinės sutarties su Jungtinių Valstijų kariuomene.

Didelį pelną „Amazon“ taip pat krauna sparčiai augantis reklamos verslas, nes kitos bendrovės noriai moka pinigus už tai, kad jų produktai pardavimų svetainėje apsilankiusiems pirkėjams būtų parodyti pirmiausia. „Amazon“ nenurodė tikslių duomenų, kiek ji pelnėsi iš reklamos, tačiau įtraukė reklamą į „kitas“ įplaukas, kurios, palyginti su laikotarpiu prieš metus, padidėjo 34 procentais.

Bendrosios „Amazon“ įplaukos išaugo 17 proc. – iki 59,7 mlrd. JAV dolerių.

„Amazon“ pranešė, kad antrąjį 2019 kalendorinių metų ketvirtį tikisi gauti 59,5–63,5 mlrd. JAV dolerių įplaukų. Analitikai prognozuoja 62,53 mlrd. JAV dolerių įplaukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis