Kainos buvo padidintos šį mėnesį, tačiau pranešimai apie tai pasirodė tik trečiadienį, o kaip tik tą dieną Didžiosios Britanijos ministrė pirmininkė Theresa May paskelbė apie oficialią derybų dėl Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos (ES) – vadinamojo „Brexit“ – pradžią.
Kiek padidintos kainos, įmonė nenurodo.
Tuo tarpu iš dokumentų, kuriuos „Pernod Ricard“ parengė investuotojams, matyti, kad įmonė Didžiojoje Britanijoje laukia tolesnio infliacinio spaudimo didėjimo.
Metinė infliacija Didžiojoje Britanijoje vasarį sudarė 2,3 proc. ir buvo didžiausia per trejus metus.
Per devynis mėnesius nuo „Brexit“ referendumo svaras atpigo maždaug 15 procentų.
Prekybos centrų operatorė „Morrison“ ir kiti Didžiosios Britanijos mažmenininkai jau įspėjo apie galimą kainų kilimą. Tačiau įmonės baiminasi, jog dėl aršios konkurencijos rinkoje negalės jų pakelti iki norimo lygio. Pavyzdžiui, „Mondelez International“ sumažino šokolado „Toblerone“ dydį, kad galėtų nedidinti jo kainos.
Londone vasarį įvykusioje spaudos konferencijoje „Pernod Ricard“ vadovas Alexandre Ricardas pareiškė, kad, siekiant užtikrinti ilgalaikį alkoholio verslo Didžiojoje Britanijoje pelningumą, teks didinti kainas. Importuojamiems gėrimams, įskaitant šampaną „Perrier-Jouet“, tenka 90 proc. įmonės pardavimų Didžiosios Britanijos rinkoje ir svaro kurso smukimas gerokai pakerta jų pozicijas.
„Pernod Ricard“ yra antra pagal dydį pasaulyje alkoholinių gėrimų gamintoja. Didesnė yra tik Didžiosios Britanijos „Diageo“.