Dėl „Rail Baltica“ statybos laikinai keisis traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno

Lietuvą su Baltijos šalimis ir Vakarų Europos sostinėmis geležinkelio linija sujungsiantis projektas „Rail Baltica“ įgauna pagreitį – šių metų vasarį Kaune jau pradėti parengiamieji darbai europinės vėžės ruože tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono tiesimui, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Rudeninis gamtos grožis
Rudeninis gamtos grožis / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Svarbiausi projekto darbai prasidės vasarą. Šio „Rail Baltica“ įrengimo etapo metu bus rekonstruota apie 15 kilometrų geležinkelio kelio: nutiesti 9 kilometrai naujo europinės vėžės geležinkelio ir 2 kilometrai sugretinto europinės ir plačiosios vėžės geležinkelio kelio bei rekonstruota 3,6 kilometrai esamo plačiosios vėžės geležinkelio.

Dėl vykdomų sudėtingų darbų šių metų gegužę planuojama laikinai uždaryti traukinių eismą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties. Šiuo metu įrengiama laikina stotis Palemone, tvarkoma infrastruktūra, siekiant užtikrinti patogias keliones derinami traukinių ir viešojo Kauno miesto transporto tvarkaraščiai, o daugiausia keleivių sulaukiantiems traukiniams organizuojami užsakomieji reisai autobusu susisiekimui nuo Palemono iki Kauno miesto centro ir atgal užtikrinti.

„Nors traukinių eismas nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties bus sustabdytas, sieksime, kad keleiviai ir toliau iš Vilniaus ar kitų tarpinių maršruto stotelių į Kauną važiuotų traukiniais. Tam nuo Palemono organizuojame užsakomuosius reisus autobusu bei kartu su Kauno miesto savivaldybe deriname viešojo transporto tvarkaraštį, kad keleiviai galėtų patogiai tęsti kelionę iki Kauno miesto centro“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.

Detalesnę informaciją apie maršruto Vilnius–Kaunas traukinių eismą vasaros metu „Lietuvos geležinkeliai“ pristatys kovo pabaigoje.

„Rail Baltica“ – didžiausias Baltijos regiono infrastruktūros projektas per pastarąjį šimtmetį. Moderni greitoji „Rail Baltica“ jungtis suteiks patogią, saugią ir aplinkai nekenkiančią keleivių judėjimo alternatyvą, o geležinkelio linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Nutiesus „Rail Baltica“, keliones pradės šiuolaikiški ir modernūs elektriniai traukiniai, važiuosiantys 250 km/h greičiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis