Populiariausios motyvacinės priemonės: ir sveikatos draudimas, ir nemokamos kelionės į darbą

Pasaulį sukrėtusi pandemija pastūmėjo darbdavius peržvelgti darbuotojams teikiamas naudas. Kaip pastebi personalo specialistai, tarp pagrindinių motyvacijos priemonių smarkiai išaugo sveikatos draudimo ir galimybės nemokamai keliauti į ir iš darbo populiarumas.
Gydytoja apžiūri pacientę
Gydytoja apžiūri pacientę / 123RF.com nuotr.

„Preziumuokime, kad įmonė – stabili, pelninga, patikima ir veikianti skaidriai. Šie lūkesčiai – dažniausiai išsakomi darbo pokalbių metu.

Jei siūlomas atlyginimas atitinka būsimo darbuotojo lūkesčius ir kompetenciją, tuomet ateina laikas pasikalbėti apie papildomas naudas“, – 15min sakė personalo valdymo konsultantė Lolita Kovaitienė.

Personalo valdymo profesionalų asociacijos direktorė Aušra Bytautienė priduria, kad dėl pandemijos 84 proc. organizacijų įsidiegė naujas su darbuotojų gerovės (emocinės, fizinės, socialinės ir finansinės) didinimu susijusias naudas.

„Darbo aplinka tapo svarbesnė nei anksčiau – ar ji tausojanti, ar darbdavys rūpinasi darbuotoju tiek pagalvodamas apie fizinę darbo aplinką ir priemones, tiek apie emocinę darbuotojo gerovę“, – pastebi A.Bytautienė.

123RF.com nuotr./Biuras
123RF.com nuotr./Biuras

Pernai „Kantar“ paskelbtame tyrime apie TOP10 motyvacinių priemonių darbe į viršūnę iškopė atlygio kėlimas, piniginės premijos, lankstus darbo grafikas ir darbas iš namų.

Tačiau A.Bytautienė pabrėžia, kad lankstumas darbo vietos ir laiko prasme bei konkurencingas atlygis tapo higiena, tai nebėra motyvacijos priemonė.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Darbas iš namų
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Darbas iš namų

Personalo valdymo specialistė L.Kovaitienė pritaria, kad vis labiau galimybė dalį darbo dirbti ne biure tampa norma.

„Vis dažniau kandidatai stebisi, jei tokios galimybės nėra. O darbdaviai jaučia pareigą atsiprašinėti dėl noro visą komandą kasdien matyti šalia“, – apibendrina ji.

Tad kokios įmonių siūlomos naudos darbuotojams šiuo metu yra populiariausios?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis