Moteris pirmadienį kreipėsi į banką ir sulaukė paaiškinimo, kad tai techninė klaida, o pinigai jai netrukus bus grąžinti. „Banko skyriaus darbuotoja sakė, kad dėl to kreipiasi labai daug žmonių. Mano banko elektroninėje sistemoje nėra jokio pranešimo apie tai. Gal net nebūčiau pastebėjusi, jei nebūtų perspėjęs bendradarbis. Man į sąskaitą ateina darbo užmokestis, todėl jai iš vis jokio mokesčio nėra taikoma“, – piktinosi pašnekovė.
Ji teigė, jog tokias pačias problemas patys ir jos kolegos. Šiuo metu pinigai jai grąžinti, o bankas elektroniniu paštu atsiprašė dėl kilusių nesklandumų.
DNB banko atstovas spaudai Andrius Vilkancas 15min.lt teigė, jog dėl atliekamų darbų buvo kilusių laikinų techninių problemų, tačiau jos pašalintos, o klientams pinigai grąžinti.
"Mes netaikome sąskaitos mokesčio tiems klientams, kuria savo sąskaitomis naudojasi ir jų sąskaitų apyvarta yra daugiau nei 700 litų per mėnesį. Kitiems toks mokestis taikomas, nes sąskaitų aptarnavimas mums kainuoja. Norime, kad klientai pasiliktų tas sąskaitas, kuriomis iš tiesų naudojasi. Šį kartą įvyko techninė klaida, kurią mes greitai ištaisėme", – paaiškino jis.