„Deliveroo“ pardavimai trečiąjį ketvirtį išaugo beveik 60 proc.

Maisto pristatymo platforma „Deliveroo“ trečiadienį pranešė apie išaugusius pardavimus, rodančius sėkmingą bendrovės veiklą, nepaisant vėl atsidariusių restoranų ir ribojamųjų priemonių pabaigos.
„Deliveroo“
„Deliveroo“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Pardavimai Verslas

Liepos–rugsėjo mėnesiais pardavimai šoktelėjo beveik 60 proc. iki maždaug1,6 mlrd. svarų (1,9 mlrd. eurų), palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, rašoma britų grupės pranešime.

Bendras užsakymų skaičius trečiąjį ketvirtį šoktelėjo 64 proc. iki 74,6 mln., tačiau vidutinė užsakymų vertė „šiek tiek sumažėjo“.

Platformos įkūrėjas ir generalinis direktorius Willas Shu gyrė „stiprius“ rezultatus, prie kurių prisidėjo ir partnerystė su JAV internetine milžine „Amazon“.

Londono biržoje listinguojama bendrovė taip pat pagerino savo metines prognozes.

Grupė prognozuoja, kad metiniai pardavimai augs 60-70 procentų. Ankstesnė prognozė numatė 50-60 proc. rodiklį.

Maždaug pusę savo pardavimų grupė vykdo JK ir Airijoje, o kitą pusę – kitose šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos