Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Deliveroo“ pardavimai trečiąjį ketvirtį išaugo beveik 60 proc.

Maisto pristatymo platforma „Deliveroo“ trečiadienį pranešė apie išaugusius pardavimus, rodančius sėkmingą bendrovės veiklą, nepaisant vėl atsidariusių restoranų ir ribojamųjų priemonių pabaigos.
„Deliveroo“
„Deliveroo“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Pardavimai

Liepos–rugsėjo mėnesiais pardavimai šoktelėjo beveik 60 proc. iki maždaug1,6 mlrd. svarų (1,9 mlrd. eurų), palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, rašoma britų grupės pranešime.

Bendras užsakymų skaičius trečiąjį ketvirtį šoktelėjo 64 proc. iki 74,6 mln., tačiau vidutinė užsakymų vertė „šiek tiek sumažėjo“.

Platformos įkūrėjas ir generalinis direktorius Willas Shu gyrė „stiprius“ rezultatus, prie kurių prisidėjo ir partnerystė su JAV internetine milžine „Amazon“.

Londono biržoje listinguojama bendrovė taip pat pagerino savo metines prognozes.

Grupė prognozuoja, kad metiniai pardavimai augs 60-70 procentų. Ankstesnė prognozė numatė 50-60 proc. rodiklį.

Maždaug pusę savo pardavimų grupė vykdo JK ir Airijoje, o kitą pusę – kitose šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais