„Vadovybės nuomone, finansiniai metai buvo sėkmingi. Bendrovė Lietuvos rinkoje save įtikinamai pristatė, dėl koncepcijos, kryptingos veiklos, žemų kainų ir sėkmingos rinkodaros, ji generuoja augantį klientų srautą“, – rašoma metiniame pranešime.
Pasak jo, pirmoji parduotuvė Klaipėdoje, atidaryta 2016 metų lapkritį, antruosius veiklos metus baigė su stabiliu pelnu. Visų parduotuvių pajamos atitinka planuotas, rodo stabilią teigiamą augimo dinamiką, rašoma dokumente.
Pernai „Depo DIY LT“ patyrė 3,5 mln. eurų grynųjų nuostolių (2017-aisiais – 1,85 mln. eurų) ir metų pabaigoje buvo sukaupusi 6,37 mln. eurų nepaskirstytų nuostolių.
„Įmonės nuostolis – tai dalis planuotų investicijų į parduotuvių tinklą. Vadovybės nuomone, įmonės finansinė būklė yra stabili – tai geras pagrindas tolesnei plėtrai“, – rašoma metiniame pranešime.
Norėdama užtikrinti investicijas įmonės akcininkė nusprendė šiemet padidinti „Depo DIY LT“ įstatinį kapitalą nuo 10 mln. eurų iki 18,5 mln. eurų. 2018 metais jos investicijos siekė 25 mln. eurų.
2018 metais bendrovė atidarė dvi parduotuves Vilniuje ir neoficialiai skelbė į jas investavusi 35 mln. eurų. Šiuo metu tinklas valdo penkias parduotuves Lietuvoje – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.
2018 metų pabaigoje įmonėje dirbo 755 darbuotojai.