„Deutsche Bahn“ personalo direktoriaus Martino Seilerio teigimu, vykstantys streiko veiksmai neatitinka „teisinės sistemos“.
„Todėl turime veikti savo klientų ir darbuotojų labui ir pasirūpinti, kad streikuotojų veiksmai būtų įvertinti teisiškai“, – teigė jis.
Šiuo metu vykstantis streikas yra jau trečias Vokietijos traukinių vairuotojų streikas per pastarąjį mėnesį, kuris kartu yra ir pats ilgiausias. Suplanuota, kad streikas truks iki kitos savaitės antradienio ryto.
„Deutsche Bahn“ trečiadienio vakarą paskelbė naujo pasiūlymo traukinių mašinistams sąlygas, tačiau profsąjungos jį atmetė.
Geležinkelių bendrovė pasiūlė paankstinti vairuotojų atlyginimų didinimą 3,2 proc. ir sutiko išmokėti iki 600 eurų dydžio pandemines premijas, kaip reikalauja profsąjunga.
„Nė vienas žmogus ir nė viena profsąjunga šioje planetoje negalėtų priimti šio pasiūlymo“, – Vokietijos visuomeninei televizijai teigė profsąjungos GDL vadovas Clausas Weselsky.
„Blogos naujienos keleiviams – streikas tęsiasi“, – pridūrė jis.
Kaip ir per ankstesnius streikus, šiuo metu kursuoja maždaug ketvirtadalis įprastų tolimojo susisiekimo maršrutų bei maždaug keturi iš dešimties regioninių ir miesto priemiestinių traukinių.
Streikų banga prasidėjo rugpjūčio 10 dieną, kai nutrūko derybos dėl darbo užmokesčio su „Deutsche Bahn“. Pasak profsąjungos, net 95 proc. jos narių pritarė šiems veiksmams.
Pastarasis didelis konfliktas tarp profsąjungų ir „Deutsche Bahn“ įvyko 2014–2015 metais, kai per devynis mėnesius GDL surengė devynis streikų ratus, reikalaudama su reglamentavimu susijusių reformų.