„Pasauliniai turizmo apdovanojimai „World Travel Awards“, kurie yra savotiški kelionių pramonės „Oskarai“ teikiami įvertinus kelionių sektoriaus ekspertų ir visuomenės balsus. Tai, kad dešimt metų iš eilės ekspertų ir keleivių esame vertinami kaip geriausias paslaugas teikiantis operatorius, yra didelis pripažinimas“, – sakė Vaidas Klumbys, DFDS Komunikacijos vadovas Baltijos šalims.
Dėl Pirmaujančio pasaulyje keltų operatoriaus titulo šiemet varžėsi 9 keltų kompanijos, plukdančios keleivius Naujosios Zelandijos vandenyse, taip pat Šiaurės, Baltijos, Viduržemio ir Airijos jūrose bei svarbiuose tarptautiniuose laivybos kanaluose. Pasak DFDS atstovo, tai antras svarbus DFDS laimėtas apdovanojimas per itin trumpą laiką – mėnesio pradžioje DFDS buvo paskelbtas Geriausiu Europos keltų operatoriumi. „Šie apdovanojimai ypač reikšmingi šiemet, kai keleivinė laivyba susiduria su neregėtais sunkumais, kai laivuose diegiamos naujos saugumo priemonės, ribojamas pervežamų keleivių skaičius ir paslaugos, mažinamas reisų skaičius. Akivaizdu, kad tiek kelionių ekspertai, tiek DFDS paslaugomis pasinaudoję keleiviai įvertino sunkų ir profesionalų darbą, kurį atliko keltų įgulos ir kranto darbuotojai“.
V. Klumbio teigimu, nors šiais metais vyksta viso kelionių sektoriaus kova dėl išlikimo, ro-pax tipo laivai, gabenantys ir krovinius, ir keleivius, Baltijos jūroje nepatyrė tokio dramatiško keleivių srautų kritimo, lyginant su taip vadinamaisiais grynaisiais keleiviniais keltais. Per tris pirmuosius 2020 m ketvirčius Baltijos jūroje DFDS keltais gabenamų keleivių srautas krito apie 20 procentų. V. Klumbys užsimena, kad nuo šių metų vidurio DFDS Baltijos jūros laivyną papildęs keleivius ir krovinius gabenantis keltas „Sirena Seaways“, pasikeitus konkurencijos aplinkybėms, sustiprino maršrutą tarp Estijos ir Švedijos bei padėjo patenkinti kelionių tarp šių šalių poreikį.
Kalbėdamas apie ateities planus, V. Klumbys išreiškė viltį, kad pandemija kitais metais bus suvaldyta. „Bet kokiu atveju, laimės tas verslas, kuris sugebės optimizuoti savo veiklą, siekdamas suvaldyti Covid-19 susirgimo atvejus kompanijos viduje, protingai ir atsakingai organizuos žmonių darbą. Dedame visas pastangas, kad visada būtume tinkamai pasiruošę rūpintis savo klientų saugumu, tenkinti besikeičiančius jų poreikius, gerinti jų kelionių patirtį. Tikimės tai padaryti padės ir mūsų taip laukiami du naujosios kartos keltai, kurie Baltijos jūroje turėtų pasirodyti kitų metų antrojoje pusėje ir 2022 metų pradžioje. Abiejų keltų ilgis sieks 230 m, jie galės gabenti 4 su puse kilometro ratinės technikos bei 600 keleivių“.
DFDS visoje Europoje valdo virš 20 keltų maršrutų (9-ais iš jų gabenami ir keleiviai). Per metus kompanija perveža per 5 milijonus keleivių. Baltijos jūroje šiuo metu plaukioja 7 DFDS keltai, aptarnaujantys keturis maršrutus: iš Klaipėdos į Kylį (Vokietija), Karlshamną (Švedija) ir Kopenhagą/Fredericija (Danija) bei iš Paldiskio (Estija) į Kapelskarą (Švedija).