Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„DHL Lietuva“ šiemet planuoja didesnę nei 53 mln. eurų apyvartą

Pasauliniam skubių tarptautinių pervežimų tinklui DHL priklausanti įmonė „DHL Lietuva“ praėjusiais metais gavo 48,903 mln. eurų pajamų – 15 proc. daugiau nei 2015 metais, kai įmonės apyvarta buvo 42,521 mln. eurų. Šiemet bendrovė planuoja pasiekti didesnę nei 53 mln. eurų apyvartą.
DHL logistikos centro Birmingeme vaizdai
DHL
Temos: 2 Pašto siuntos DHL

Įmonės pajamos, gautos iš siuntų gabenimo žemės transportu, per metus padidėjo 4,1 proc. iki 16,2 mln. eurų, iš siuntų gabenimo oro ir jūrų transportu – 21,3 proc. iki 32,7 mln. eurų, teigiama Registrų centrui pateiktoje „DHL Lietuvos“ 2016 metų ataskaitoje.

„Nors sunkumai Rytų rinkose vis dar neigiamai veikė sausumos tarptautinio pervežimo ir tarpininkavimo paslaugų pardavimus, augimas kitose rinkose buvo tolygus. Bendras krovinių srautas augo daugiau nei 7 procentus. Pardavimų pelningumui neigiamą poveikį darė gerokai padidėjusi konkurencija ir didėjantis disbalansas tarp importo ir eksporto srautų“, – teigiama įmonės metiniame pranešime.

Įmonės teigimu, oro transporto paslaugas veikė krovinių srautų persiskirstymas, kai praeityje dominavęs importas (ar tranzitas per Lietuvą) mažėjo, o gabenimų iš Azijos į Europą kainos pasiekė rekordines žemumas.

„DHL Lietuvos“ grynasis pelnas per metus sumažėjo 27,5 proc. iki 1,078 mln. eurų, pardavimo savikaina per metus ūgtelėjo 18,5 proc. iki 42,2 mln. eurų, veiklos sąnaudos – 5,5 proc. iki 5,4 mln. eurų, ikimokestinis pelnas sumenko 27,2 proc. iki 1,3 mln. eurų.

Praėjusių metų pabaigoje įmonėje dirbo 178 darbuotojai (2015 metų pabaigoje – 170).

100 proc. „DHL Lietuvos“ akcijų valdo Vokietijos „Deutsche Post Beteiligungen Holding“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos