„Indija yra esminė būsimo „Uber“ augimo plano dalis... tai viena iš dešimties pagrindinių mūsų rinkų“, – pareiškė Delyje apsilankęs bendrovės vadovas Dara Khosrowshahi.
„Mūsų verslo pelningumo charakteristikos čia gerėja. Žvelgiant į „Uber“ augimą per kitus dešimt metų, jį ... lems Indija, Afrika ir Artimieji Rytai – labiau negu išsivysčiusios rinkos“, – pridūrė jis.
Siekdama mažinti nuostolius, „Uber“ jau pasitraukė iš kelių rinkų, įskaitant Kiniją ir Pietryčių Azijoje.
Indijos pavėžėjimo paslaugų rinkoje, kurios vertė, apytikriais skaičiavimais, siekia 7 mlrd. JAV dolerių per metus, bendrovei tenka konkuruoti su vietos varžove „Ola“.
Nuo gegužę surengto pradinio viešo akcijų platinimo (IPO) „Uber“ akcijų kursas krito maždaug 30 procentų. Antrąjį šių metų ketvirtį bendrovė patyrė 5,2 mlrd. JAV dolerių nuostolių.