„Pagrindinė klaida, kurią matome ir akcentuojame visiems klientams, kad žmonės investuoja didelius pinigus į parduotuvės sukūrimą, bet visiškai nepasilieka ir neplanuoja marketingo biudžeto. Internete yra begalė parduotuvių, čia turi reklamuotis, kad pas tave ateitų. Parduotuvė be reklamos yra niekas. Kai žmonės susikuria parduotuvių ir sako, kad per mėnesį nieko nepardaviau – tai yra normalu, jei nesireklamavai. Turi reklamuotis viena ar kita forma“, - „Žinių radijo“ laidoje „Verslo ritmu“ kalėbjo A.Čepkus.
Pasak jo, vartotojus geriausia pasiekti tiksline reklama. „Tiek „Facebook“, tiek „Google“ – ta reklama, kur jūs mokate už paspaudimą. Tai reiškia, kad mokate už vartotoją, kuris ateina į jūsų parduotuvę. Skirtingai nuo „banerinės“ reklamos didžiuosiuose portaluose, kur jūs mokate už parodymą, o parodymai juk negarantuoja, kad tas vartotojas, pamatęs „banerį“, ateis pas jus“, - kalbėjo verslininkas.
Pasak A.Čepkaus, erdvės naujoms elektroninėms parduotuvėms dar yra, nes elektroninė prekyba auga sparčiai. „Tai viena sparčiausiai augančių verslo sričių. Ne tik elektroninių parduotuvių daugėja, bet ir žmonių, apsiperkančių internetu. Lietuvoje dar nemažai žaidėjų gali ateiti. Aišku, jie turi būti pakankamai specializuoti – orientuotis į konkrečią prekių grupę ar nišą“, - patarė verslininkas.
Pats A.Čepkus sako atėjęs iš tradicinių verslų į elektroninę prekybą dėl to, kad čia sukurtą produktą gali pasiūlyti ir tarptautinėms rinkoms.
Visą laidos „Verslo ritmu“ įrašą klausykite čia.