Didžiausia JAV oro vežėja, praradusi maždaug 95 proc. pajamų iš keleivių pervežimo, kai kilus koronaviruso pandemijai sumenko oro kelionių paklausa, skaičiuoja, kad šį rudenį negalės darbu aprūpinti maždaug 7 tūkst. pilotų, teigiama pranešime darbuotojams, su kuriuo susipažino naujienų agentūra AFP.
„Svarstome visus variantus, kaip sumažinti galimą žlugimą ir kompensuoti poveikį mūsų pilotams, pasitelkiant papildomas savanoriškas išėjimo iš darbo programas ir išlaidų taupymo priemones“, – sakoma „Delta“ vyriausiojo viceprezidento Johno Laughterio pranešime, kuris pridūrė, kad bendrovė konsultuojasi su išrinktais darbuotojų atstovais ir svarsto galimybę pasiūlyti išankstinio išėjimo į pensiją programą.
Viso pasaulio oro linijų bendrovės šiuo metu grumiasi dėl išlikimo. Šią savaitę paskelbti JAV duomenys parodė, kad, palyginti su padėtimi prieš metus, keleivių teliko dešimtadalis.
Remdamasi Pagalbos, paramos ir ekonominio saugumo dėl koronaviruso įstatymu (CARES), „Delta“ įsipareigojo iki 2020 metų rugsėjo 30 dienos neatleisti to nenorinčių darbuotojų ir neišsiųsti darbuotojų nemokamų atostogų. Pagal valstybės paramos programą, „Delta“ gaus subsidijų ir paskolų su mažomis palūkanomis, kurių bendra vertė sieks 5,4 mlrd. JAV dolerių.
Bendrovė turi galimybę pagal įstatymą gauti dar 4,6 mlrd. JAV dolerių paskolų ir šiuo metu vertina tokią galimybę, teigė „Delta“ teigė praėjusį mėnesį reguliuotojai pateiktame pranešime.
Mažiausiai dar viena vežėja, „United Airlines“, yra užsiminusi, užsiminė, kad šį rudenį mažins darbo jėgą.
„Delta“ sprendimą nevykdyti skrydžių orlaiviais „Boeing 777“ pavadinoo dar viena diržų veržimosi priemone, nulemta sudėtingos verslo aplinkos.