Maždaug du trečdaliai suaugusių interneto vartotojų per mėnesį bent kartą pasinaudoja muzikos transliavimo platformomis, tačiau tik dešimtadalis moka už tokias paslaugas, rašo „Business Insider“.
Tačiau naujienos – ne vien tik blogos. Tyrimas rodo, kad įsigyti tokių platformų prenumeratą yra linkę jauni – 16–24 metų – žmonės. Tai yra didžiulis potencialus pajamų šaltinis įmonėms, kurios sugebės jaunuolius įtikinti įsigyti prenumeratą. Galiausiai už paslaugą šie žmonės mokėti įpras, ir tai bus įmonės ilgalaikių ir stabilių pajamų šaltinis.
Kitas labai svarbus pajamų šaltinis yra reklama. „Spotify“ atstovai „Kanų liūtų“ festivalyje kiek anksčiau šiemet sakė, kad perpus sumažins nemokamų pasiūlymų skaičių, kai už paslaugą nemokantiems vartotojams tarp dainų yra paleidžiama reklama. Kompanija taip pat neseniai leido prekės ženklams remti grojaraščius, kurių kai kurie sulaukia milijardo klausytojų kas savaitę.
„SoundCloud“ kovą paleido mokamos prenumeratos versiją „SoundCloud Go“ ir padidino nemokamoje versijoje transliuojamų reklamų skaičių.
Ši platforma praėjusį mėnesį buvo pristatyta Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje, o tai reiškia, kad už paslaugą tose valstybėse nemokantys gyventojai reklamas išgirdo pirmą kartą.
JAV „SoundCloud“ eksperimentuoja su vaizdo reklamomis mobiliesiems vartotojams.