Mažų kainų parduotuvių tinklas skelbia, kad Britanijoje paklausa tik auga. Todėl „Aldi UK“ pranešė, kad į tinklo plėtrą per ateinančius trejus metus bus investuota 300 mln. svarų sterlingų (346 mln. Eur).
„JK sprendimas išstoti iš ES neturi įtakos būsimiems kapitalo išlaidų planams, – teigiama bendrovės pranešime, išplatintame kartu su įmonės veiklos rezultatais. – Grupė ketina ir toliau gausiai investuoti į savo veiklos JK plėtrą.“
„Aldi UK“ ketina ateinančiais metais suremontuoti per šimtą esamų parduotuvių ir atidaryti 70 naujų. Bendrovė turi ilgalaikį planą savo parduotuvių skaičių JK iki 2020 metų padidinti iki tūkstančio.
„Aldi UK“ pardavimai pernai padidėjo 12 proc. iki 7,7 mlrd. svarų sterlingų, o per vos trejus metus apyvarta padvigubėjo.
Pastaraisiais metais „Aldi“ ir jos konkurentė „Lidl“ tiesiog klesti Britanijoje ir atkovoja dalį rinkos iš tradicinių prekybos tinklų, kaip „Asda“, „Morrison“, „Sainsbury's“ ir „Tesco“, nes žmonės siekia taupyti.