Šio tūkstantmečio pradžia buvo kitokie laikai. Kaip ir šiandien, daug spoksodavome į ekranus, tačiau tai buvo televizijos ekranai, per kuriuos žiūrėdavome tas pačias programas kartu su visa Lietuva. Spėliojome, ar kada nors gyvensime europietiškai ir džiaugėmės kiekviena galimybe senus aptriušusius daiktus pakeisti naujais.
Tai buvo ir didžiųjų prizų laikai – kai eilinis lietuvis galėjo beveik pagrįstai svajoti apie galimybę pralėkti magistrale Vilnius-Klaipėda naujutėliu raudonu „Ferrari“, apsirūpinti pirkiniais iki pat gyvenimo galo ar pakilti ten, kur dar nebuvo nei vienas tautietis.
Kviečiame prisiminti kelias tų laikų netradicinių konkursų istorijas.
„Ferrari“, Kauno duobės ir konkurentų kirtis N.Numavičiui
Ar norėtumėte savo garaže turėti „Ferrari“? Į klausimą daugelis vairuotojų šiandien greičiausiai atsakytų teigiamai, tad ką jau kalbėti apie statistinį Lietuvos gyventoją 2001 m., kuris dažniausiai savo ratus rinkosi tarp pavargusių iš Vokietijos parvežtų keliolikos metų senumo variantų. Sportinis automobilis „Ferrari Modena 360 F1“ tuo metu buvo tikra 550 – 650 tūkst. litų vertės svajonė.
Labai netikėtai 2001 m. pabaigoje tą svajonę pirkėjams pasiūlė laimėti prekybos tinklas „Iki“.
Minėto automobilio kelionės į Lietuvą istorija buvo savotiška. Tuo metu „Ferrari“ iš tiesų buvo svajonė net ir tai daliai lietuvių, kurie turėjo pakankamai kapitalo. Įsigyti tokį automobilį buvo sudėtinga, kadangi tam reikėjo pateikti paraišką, ją vertindavo ir tvirtindavo pati „Ferrari“ kompanija. Net ir šiandien egzistuoja praktika parduoti vietas savosios „Ferrari“ laukiančių turtuolių eilėje. Tačiau prakutę Lietuvos verslininkai tokios galimybės sulaukė.
Iš viso į Lietuvą buvo pristatyti trys „Ferrari“: juos pirko tuometinės „Vilniaus prekybos“ akcininkas Nerijus Numavičius (šiandien – Numa), statybų sektoriaus banginis Laimutis Pinkevičius ir žiniasklaidos magnatas Hubertas Grušnys.