Kaip plėsti verslą kitose šalyse išnaudojant galimybes internete pasakoja „Digital Academy“ lektorius Mantas Povelauskas.
Šiandien didžioji dalis žmonių dirba kompiuteriu, neatsiejamas tapo ir internetas: čia ieškome, ką veikti, ieškome informacijos, įkvėpimo – didžioji dalis veiklos yra prie ekranų.
Tą patvirtina ir M.Povelauskas. Pasak jo, vis dažniau tenka sutikti ir kolegų, kurie pasirenka dirbti nuotoliniu būdu. Tam skaitmeninė rinkodara atveria puikias galimybes – mokant valdyti įrankius, lietuvišką žiemą galima drąsiai iškeisti į biurą kur nors šiltuose kraštuose.
„Rinkodara – tai bandymas sugalvoti, ką pasakyti verslui, ką pasakyti žmonėms, kaip pritraukti daugiau dėmesio. Skaitmeninės rinkodaros įrankiai palengvina tą darbą. Tokie pagrindiniai kanalai kaip „Google“ paieška, „Facebook“ ar „Youtube“, banerinės reklamos – jie labai galingi, duodantys daug vertės ir reikalaujantys minimalių žinių“, – kalbėjo M.Povelauskas.
Viso to galima nesudėtingai išmokti nuotoliniu būdu, internete galima rasti specialių mokymų, padedančių išnaudoti galimybes sėkmingai plėtoti verslą internetu. Tam pašnekovas rekomenduoja rinktis tokias platformas kaip „Google Digital Garage“, „Think With Google“, „Market Finder“ – jos skirtos tam, kad padėtų mažiems verslams įgyti žinių bei kurti verslą internetu.
„Atsidarius platformą pirmiausia reikia prisiregistruoti. Ten yra begalė temų, kurios suskirstytos į tris pagrindines kategorijas: verslumo stiprinimą, IT temas bei rinkodarą – nuo pačių pagrindų iki patarimų, ką daryti. Išklausius kursą reikia laikyti egzaminą, taip pat galima gauti sertifikatą“, – sakė M.Povelauskas.
Pašnekovas taip pat paneigė požiūrį, kad norint plėtoti verslą užsienyje, pirmiausia reikia tą padaryti Lietuvoje.
„Skaitmeninė rinkodara „Facebook“, „Linkedin“, „Google“, „Twitter“ – nesvarbu, kokią platformą pasirinktume, yra vienoda visose šalyse. Išmokus naudotis įrankiu tą galima daryti globaliai, visame pasaulyje. Atsiranda galimybė, kad bet kas ir bet kur – nesvarbu Lietuvoje ar užsienyje, gali turėti tą patį rezultatą“, – pasakojo M.Povelauskas.
Visą pokalbį su „Digital Academy“ lektoriumi M.Povelausku žiūrėkite čia: