„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Digital Academy“ lektorius M.Povelauskas: kaip plėsti verslą internetu kitose šalyse?

Skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos įrankiai atveria galimybes ne tik sustiprinti verslą vietinėje rinkoje, bet ir planuoti tarptautinę plėtrą. Kaip smulkusis ir vidutinis verslas gali įgyti žinių, pritaikyti nemokamus įrankius, savarankiškai tirti rinkas ar žengti pirmuosius eksporto žingsnius – apie tai 15min studijoje.
Mantas Povelauskas
Mantas Povelauskas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kaip plėsti verslą kitose šalyse išnaudojant galimybes internete pasakoja „Digital Academy“ lektorius Mantas Povelauskas.

Šiandien didžioji dalis žmonių dirba kompiuteriu, neatsiejamas tapo ir internetas: čia ieškome, ką veikti, ieškome informacijos, įkvėpimo – didžioji dalis veiklos yra prie ekranų.

Tą patvirtina ir M.Povelauskas. Pasak jo, vis dažniau tenka sutikti ir kolegų, kurie pasirenka dirbti nuotoliniu būdu. Tam skaitmeninė rinkodara atveria puikias galimybes – mokant valdyti įrankius, lietuvišką žiemą galima drąsiai iškeisti į biurą kur nors šiltuose kraštuose.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Mantas Povelauskas ir Monika Svėrytė
Luko Balandžio / 15min nuotr./Mantas Povelauskas ir Monika Svėrytė

„Rinkodara – tai bandymas sugalvoti, ką pasakyti verslui, ką pasakyti žmonėms, kaip pritraukti daugiau dėmesio. Skaitmeninės rinkodaros įrankiai palengvina tą darbą. Tokie pagrindiniai kanalai kaip „Google“ paieška, „Facebook“ ar „Youtube“, banerinės reklamos – jie labai galingi, duodantys daug vertės ir reikalaujantys minimalių žinių“, – kalbėjo M.Povelauskas.

Viso to galima nesudėtingai išmokti nuotoliniu būdu, internete galima rasti specialių mokymų, padedančių išnaudoti galimybes sėkmingai plėtoti verslą internetu. Tam pašnekovas rekomenduoja rinktis tokias platformas kaip „Google Digital Garage“, „Think With Google“, „Market Finder“ – jos skirtos tam, kad padėtų mažiems verslams įgyti žinių bei kurti verslą internetu.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Mantas Povelauskas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Mantas Povelauskas

„Atsidarius platformą pirmiausia reikia prisiregistruoti. Ten yra begalė temų, kurios suskirstytos į tris pagrindines kategorijas: verslumo stiprinimą, IT temas bei rinkodarą – nuo pačių pagrindų iki patarimų, ką daryti. Išklausius kursą reikia laikyti egzaminą, taip pat galima gauti sertifikatą“, – sakė M.Povelauskas.

Pašnekovas taip pat paneigė požiūrį, kad norint plėtoti verslą užsienyje, pirmiausia reikia tą padaryti Lietuvoje.

„Skaitmeninė rinkodara „Facebook“, „Linkedin“, „Google“, „Twitter“ – nesvarbu, kokią platformą pasirinktume, yra vienoda visose šalyse. Išmokus naudotis įrankiu tą galima daryti globaliai, visame pasaulyje. Atsiranda galimybė, kad bet kas ir bet kur – nesvarbu Lietuvoje ar užsienyje, gali turėti tą patį rezultatą“, – pasakojo M.Povelauskas.

Visą pokalbį su „Digital Academy“ lektoriumi M.Povelausku žiūrėkite čia:

VIDEO: „Digital Academy“ lektorius M.Povelauskas: kaip plėsti verslą internetu kitose šalyse?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs