Diskriminacijos radaras. Įmonė apgailestauja ieškojusi baltaodžio kandidato

JAV įmonė buvo apkaltinta rasizmu, nes darbo skelbime įrašė, jog pirmenybę teikia baltaodžiams kandidatams.
Augalai biure
Darbo vieta / Fotolia nuotr.

Kaip skelbia BBC, „Cynet sistemos“ ieškojo verslo klientų vadybininko ne viename tinklalapyje, tarp jų „LinkedIn“ ir „Glassdoor“.

Skelbime buvo teigiama, kad bus teikiama pirmenybė baltaodžiams, kurių techninės žinios geros, tarp jų svarbu ir išmanyti RPA.

Bendrovė vėliau atsiprašė už tokio rasistinio turinio skelbimą ir jį ištrynė.

Tačiau sustabdytas kadras išplito po socialinius tinklus.

Juo tviteryje pasidalijo Helena McCabe.

„Kaip įmanoma galvoti, kad tai normalu?“ – kėlė klausimą ji. Daugybė internautų pasipiktino tokiu įmonės poelgiu. Jie pastebėjo, kad jos įkūrėjai Nikhilas Budhiraja ir Ashwanis Mayuras patys yra indai-amerikiečiai.

Išplatintame įmonės pranešime teigiama, kad buvo padaryta „siaubinga klaida“ ir „kad atsakingas už tai darbuotojas bus apmokytas“.

Vis dėlto matant kilusį didžiulį nepasitenkinimą, pranešimas buvo papildytas atsiprašymu, taip pat pranešta, kad atsakingas asmuo buvo atleistas.

Tiesa, įmonė nepaaiškino, kaip ši frazė buvo įrašyta tarp pagrindinių reikalavimų.

Ekspertai primena, kad darbuotojų ar siekiančių įsidarbinti negalima diskriminuoti dėl rasės, religijos, lyties, kilmės, amžiaus (40-mečių ir vyresnių), negalios ir kitų veiksnių.

Portale 15min, bendradarbiaujant su Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, startavo iniciatyva, skatinanti pastebėti ir nenumoti ranka į diskriminacijos atvejus, „Diskriminacijos radaras“. Pasijutote diskriminuojami dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės ar religijos? Kreipkitės – mes jums padėsime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis