„Dolce & Gabbana“ savo gaminiuose nebenaudos kailio

Italijos mados namai „Dolce & Gabbana“ antradienį pranešė, kad nuo šių metų savo kolekcijose nebenaudos kailio.
Kailiniai
Kailiniai / 123rf.com nuotr.

Tai reiškia, kad mados namai prisijungia prie virtinės prabangos prekių ženklų, ieškančių humaniškesnių alternatyvų kailiui.

„Dolce & Gabbana“ siekia tvaresnės ateities, kurioje negalimas gyvūnų kailių naudojimas“, – sakoma bendrovės komunikacijos pareigūno Fedele Usai pranešime.

Visgi, siekdama išsaugoti kailių apdirbėjų įgūdžius, bendrovė „toliau bendradarbiaus su šiais amatininkais kurdama drabužius ir aksesuarus su vadinamuoju ekokailiu – tvaria dirbtinio kailio alternatyva, kurioje naudojamos perdirbtos ir perdirbamos medžiagos“.

Kažkada simbolizavusių turtą ir statusą, gyvūnų kailių populiarumas pastaraisiais metais smarkiai krito dizainerių akyse, o mados milžinės „Chanel“ ir „Gucci“ visai nustojo juos naudoti.

Dalis mados namų, pavyzdžiui, „Armani“, taip pat sustabdė angoros vilnos naudojimą dėl žiauraus elgesio auginant Angoros triušius ir pešant jų kailius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų