Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„DPD Lietuva“ pajamos viršijo 30 mln. eurų

Tarptautinei siuntų pristatymo kompanijai „DPDgroup“ priklausančių bendrovių pajamos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje 2018 m. išaugo 13 proc. ir sudarė 71 mln. eurų. Lietuvos filialo „DPD Lietuva“ pajamos pirmą kartą peržengė 30 mln. eurų ribą. Bendrovę daugiausiai augino besiplečianti el. prekybos rinka, eksporto siuntos ir siuntų terminalų tinklo plėtra, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„DPD Lietuva“ automobilis
„DPD Lietuva“ automobilis / DPD Lietuva

2018 metais UAB „DPD Lietuva“ pajamos viršijo 30 mln. eurų – tai 12 proc. daugiau nei 2017 m.

„Auga el. prekybos rinka, auga kiti segmentai, augame bei plečiamės ir mes. Pernai investavome į savitarnos siuntų terminalų tinklą – metų pradžioje Lietuvoje turėjome 20 terminalų, dabar jų yra jau beveik 70. Be to, daug investavome į IT sistemas, atnaujinome pagrindines kurjerių darbo priemones. Sėkmingiems ir rekordiniams rezultatams nemažai įtakos turėjo ir mūsų ilgalaikė verslo strategija diversifikuoti klientų portfelį, todėl daug dėmesio skyrėme eksportuojančioms bendrovėms. Nemažinti apsukų ketiname ir šiais metais“, – pranešime cituojamas Robertas Vilkaitis, „DPD Lietuva“ generalinis direktorius.

Visose trijose Baltijos šalyse DPD grupės bendrovės pernai investavo beveik 5 mln. eurų, beveik tris kartus daugiau nei 2017 m.

„DPD Lietuva“ šalies viduje pristatytų siuntų skaičius pernai augo 7 proc., o eksportas – 27 proc. Be Baltijos šalių, daugiausia siuntų keliavo į Vokietiją, Jungtinę Karalystę ir Lenkiją.

Per savitarnos siuntų terminalus keliaujantys siuntų srautai išaugo 3 kartus, o pajamos – beveik 4 kartus. Pasak R. Vilkaičio, siuntų terminalų tinklas šiemet bus toliau sparčiai plečiamas – vien per pirmąjį š. m. pusmetį planuojama įrengti 20 naujų siuntų terminalų ir išplėsti dalį esamų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?