Drabužių ir namų apyvokos prekių tinklo „Pepco“ plėtra: atidarė 90-ąją parduotuvę Lietuvoje

Lapkričio 11 d. tarptautinis drabužių ir namų apyvokos prekių tinklas „Pepco“ atidarė 90-ąją parduotuvę Lietuvoje, Utenos mieste. Per 7 metus šis mažmeninės prekybos tinklas sėkmingai įsitvirtino Lietuvos rinkoje, nuosekliai plėsdamas savo paslaugų prieinamumą visoje šalyje, rašoma „Pepco“ pranešime spaudai.
90-osios „Pepco“ parduotuvės Lietuvoje atidarymas
90-osios „Pepco“ parduotuvės Lietuvoje atidarymas / Bendrovės nuotr.

Pastaruosius kelerius metus įmonė ne tik fiksuoja spartų plėtros, bet ir pelno augimą: jis paskutiniais įmonės finansiniais metais didėjo 56 proc.

„Pepco Lithuania“ finansiniais metais, kurie prasidėjo 2022 m. spalį ir baigėsi 2023 m. rugsėjo 30 d., uždirbo 13,8 mln. eurų grynojo pelno. Ankstesnį finansinį laikotarpį ši suma sudarė 8,8 mln. eurų.

Nepaisant didelio jau atidarytų parduotuvių skaičiaus, įmonės operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė teigia, kad įmonė mato potencialą tolesnei plėtrai ir sustoti neketina.

„Dar šią savaitę duris atvėrė mūsų 90-oji parduotuvė Lietuvoje, o kitais metais tikimės pasiekti simbolinį 100 parduotuvių skaičių. Vis dar yra nemažai miestų, kuriuose mūsų parduotuvių nėra, todėl norime kaip įmanoma plačiau pasiekti savo pirkėjus. Artimiausiais metais planuojame atidaryti iki 10 naujų parduotuvių Lietuvoje – dalis jų duris atvers ten, kur jau veikiame, tačiau taip pat tikimės parduotuvių atidaryti ir mums naujuose miestuose. Plėtrą vykdysime ir Latvijoje bei Estijoje“, – pasakoja apie ateities planus ji.

Pasak E.Maželienės, didžiausias iššūkis vystant šį verslą Baltijos šalyse, ypač mažesniuose miestuose, yra tinkamų prekybai patalpų trūkumas arba jų nebuvimas. „Jeigu patalpų yra, jos netinkamos dėl dydžio, erdvių plano ar kitų priežasčių, o mažesniuose miestuose jų iš esmės nėra, todėl pastaruoju metu dėmesį skiriame naujos statybos projektams“, – sako ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų