Pastaruosius kelerius metus įmonė ne tik fiksuoja spartų plėtros, bet ir pelno augimą: jis paskutiniais įmonės finansiniais metais didėjo 56 proc.
„Pepco Lithuania“ finansiniais metais, kurie prasidėjo 2022 m. spalį ir baigėsi 2023 m. rugsėjo 30 d., uždirbo 13,8 mln. eurų grynojo pelno. Ankstesnį finansinį laikotarpį ši suma sudarė 8,8 mln. eurų.
Nepaisant didelio jau atidarytų parduotuvių skaičiaus, įmonės operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė teigia, kad įmonė mato potencialą tolesnei plėtrai ir sustoti neketina.
„Dar šią savaitę duris atvėrė mūsų 90-oji parduotuvė Lietuvoje, o kitais metais tikimės pasiekti simbolinį 100 parduotuvių skaičių. Vis dar yra nemažai miestų, kuriuose mūsų parduotuvių nėra, todėl norime kaip įmanoma plačiau pasiekti savo pirkėjus. Artimiausiais metais planuojame atidaryti iki 10 naujų parduotuvių Lietuvoje – dalis jų duris atvers ten, kur jau veikiame, tačiau taip pat tikimės parduotuvių atidaryti ir mums naujuose miestuose. Plėtrą vykdysime ir Latvijoje bei Estijoje“, – pasakoja apie ateities planus ji.
Pasak E.Maželienės, didžiausias iššūkis vystant šį verslą Baltijos šalyse, ypač mažesniuose miestuose, yra tinkamų prekybai patalpų trūkumas arba jų nebuvimas. „Jeigu patalpų yra, jos netinkamos dėl dydžio, erdvių plano ar kitų priežasčių, o mažesniuose miestuose jų iš esmės nėra, todėl pastaruoju metu dėmesį skiriame naujos statybos projektams“, – sako ji.