Draudimo rinkoje pernai lyderiai išlaikė pozicijas

Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkoje pernai lyderio pozicijas išlaikė Lenkijos PZU grupei priklausantis „Lietuvos draudimas“, tuo metu gyvybės draudimo rinkoje pirmavo „Swedbank Life Insurance“ filialas Lietuvoje, tačiau jo atotrūkis nuo antroje vietoje esančios Didžiosios Britanijos kapitalo bendrovės „Aviva Lietuva“ nėra didelis.
Draudimas
Draudimas / 123rf.com

Tiek „Lietuvos draudimo“, tiek „Swedbank Life Insurance“ filialo užimamos pozicijos per metus sustiprėjo, rodo Lietuvos banko pateikiami duomenys.

Pernai „Lietuvos draudimas“ pasirašė 174,016 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų ir pagal šį rodiklį užėmė 31 proc. šalies ne gyvybės draudimo rinkos. Bendrovės pasirašytos draudimo įmokos padidėjo 27,4 proc., užimama rinkos dalis išaugo 1,5 procentinio punkto.

Austrijos „Vienna Insurance Group“ valdomas Latvijos bendrovės „BTA Baltic Insurance Company“ filialas Lietuvoje pasirašė 87,094 mln. eurų draudimo įmokų (28,7 proc. daugiau) ir užėmė 15,5 proc. ne gyvybės draudimo rinkos, arba 0,9 punkto daugiau nei 2016 metais.

„Vienna Insurance Group“ taip pat valdo bendrovę „Compensa Vienna Insurance Group“ ir „Compensa Life Insurance“ Lietuvos filialą – jie kartu pasirašė 47,691 mln. eurų įmokų (29 proc. daugiau), valdomą rinkos dalį padidino 0,5 punkto iki 8,5 procento.

Visų „Vienna Insurance Group“ valdomų bendrovių, įskaitant Latvijos „InterRisk Vienna Insurance Group“ filialą, užimama Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos dalis pernai siekė 24,5 procento.

Vokietijos „Ergo“ grupės bendrovės („Ergo Insurance“ Lietuvos filialas ir „Ergo Life Insurance“) pasirašė 83,698 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (27,3 proc. daugiau), jų užimama rinkos dalis padidėjo 0,7 punkto iki 14,9 procento.

Norvegijos draudimo bendrovės „Gjensidige Forsikring“ valdomos „Gjensidige“ pasirašytos įmokos sumenko 8,7 proc. iki 69,961 mln. eurų, rinkos dalis smuko 3 punktais iki 13 procentų.

„If P&C Insurance“ Lietuvos filialo pasirašytos įmokos padidėjo 15,1 proc. iki 39,435 mln. eurų (7 proc. rinkos), „Swedbank P&C Insurance“ Lietuvos filialo – 50,7 proc. iki 21,379 mln. eurų (3,8 proc. rinkos).

Kitų bendrovių užimamos ne gyvybės draudimo rinkos dalys pernai buvo mažesnės kaip po 3 procentus.

49,673 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (2,9 proc. mažiau nei 2016 metais) pasirašęs „Swedbank Life Insurance“ filialas valdė 21,5 proc. gyvybės draudimo rinkos, 48,494 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (3 proc. mažiau) pasirašiusi „Aviva Lietuva“ užėmė 21 proc. rinkos. „Swedbank“ filialo valdoma gyvybės draudimo rinkos dalis per metus ūgtelėjo 0,8 punkto, „Aviva Lietuvos“ – 0,7 punkto.

„SEB gyvybės draudimo“ pasirašytos gyvybės draudimo įmokos sumenko 21,8 proc. iki 41,668 mln. eurų, „Compensa Life Insurance“ filialo – padidėjo 13,9 proc. iki 35,373 mln. eurų. „SEB gyvybės draudimas“ valdė 18 proc. gyvybės draudimo rinkos (3,2 punkto mažiau nei 2016 metais), „Compensa“ filialas – 15,3 proc. rinkos (2,7 punkto daugiau).

„Ergo Life Insurance“ pasirašytos gyvybės draudimo įmokos ūgtelėjo 0,9 proc. iki 25,154 mln. eurų, rinkos dalis padidėjo 0,8 punkto iki 10,9 procento. 13,631 mln. eurų draudimo įmokų (15,9 proc. daugiau) pasirašęs „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ valdomą gyvybės draudimo rinkos dalį padidino 1,1 punkto iki 5,9 procento.

Kitų bendrovių užimamos gyvybės draudimo rinkos dalys pernai buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

Lietuvos draudimo rinka, įskaitant ir šalyje veikiančius užsienio draudimo įmonių filialus, pagal pasirašytas draudimo įmokas pernai siekė 792,598 mln. eurų – 11,7 proc. daugiau nei 2016 metais. Ne gyvybės draudimo rinka padidėjo 21,2 proc. iki 561,25 mln. eurų, gyvybės draudimo – smuko 6,2 proc. iki 231,348 mln. eurų.

Lietuvos banko analitikai prognozuoja, kad šalies draudimo rinka šiemet gali paaugti 8–9 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis