Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Draudimo rinkos lyderiai – „Lietuvos draudimas“ ir „Swedbank Life Insurance“

Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkoje šių metų pirmąjį pusmetį lyderio pozicijas išlaikė Lenkijos PZU grupei priklausantis „Lietuvos draudimas“, gyvybės draudimo rinkoje toliau pirmavo „Swedbank Life Insurance“ filialas Lietuvoje.
Draudimas
Draudimas / 123rf.com

„Swedbank Life Insurance“ filialo užimamos pozicijos per metus sustiprėjo, tuo metu „Lietuvos draudimo“ valdoma rinkos dalis nežymiai smuktelėjo, rodo Lietuvos banko pateikiami duomenys.

„Lietuvos draudimas“ per šešis šių metų mėnesius pasirašė 95,445 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų ir pagal šį rodiklį užėmė 29 proc. šalies ne gyvybės draudimo rinkos. Bendrovės pasirašytos draudimo sumenko 3,7 proc., užimama rinkos dalis sumažėjo 0,1 proc. punkto.

Austrijos „Vienna Insurance Group“ (VIG) valdomas Latvijos bendrovės „BTA Baltic Insurance Company“ filialas Lietuvoje pasirašė 53,557 mln. eurų draudimo įmokų (6,5 proc. mažiau) ir užėmė 16,2 proc. ne gyvybės draudimo rinkos, arba 0,6 punkto mažiau nei prieš metus.

VIG valdoma bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ ir „Compensa Life Insurance“ Lietuvos filialas kartu pasirašė 34,966 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (9,7 proc. daugiau), jų valdoma rinkos dalis padidėjo 1,3 punkto iki 10,6 procento. Taip pat VIG valdomos bendrovės „Seesam Insurance“ filialo Lietuvoje pasirašytos įmokos išaugo 6,7 proc. iki 9,805 mln. eurų, rinkos dalis ūgtelėjo 0,3 punkto iki 3 procentų.

Visų VIG valdomų bendrovių užimama Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos dalis šių metų pirmąjį pusmetį siekė 29,8 procento.

Vokietijos „Ergo“ grupės bendrovės („Ergo Insurance“ Lietuvos filialas ir „Ergo Life Insurance“) pasirašė 48,589 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (5,8 proc. mažiau), jų užimama rinkos dalis sumenko 0,4 punkto iki 14,7 procento.

Norvegijos draudimo bendrovės „Gjensidige Forsikring“ valdomos „Gjensidige“ pasirašytos įmokos smuko 8,2 proc. iki 32,145 mln. eurų, rinkos dalis sumažėjo 0,5 punkto iki 9,8 procento.

„If P&C Insurance“ Lietuvos filialo pasirašytos įmokos padidėjo 4 proc. iki 25,633 mln. eurų (7,8 proc. rinkos). Kitų bendrovių užimamos ne gyvybės draudimo rinkos dalys šiemet buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

33,456 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (12,6 proc. daugiau nei pernai sausį–birželį) pasirašęs „Swedbank Life Insurance“ filialas valdė 23,8 proc. gyvybės draudimo rinkos, 26,501 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (9,4 proc. daugiau) pasirašiusi „Aviva Lietuva“ užėmė 18,8 proc. rinkos. „Swedbank“ filialo valdoma gyvybės draudimo rinkos dalis per metus padidėjo 0,5 punkto, „Aviva Lietuvos“ – sumenko 0,2 punkto.

„Compensa Life Insurance“ filialo pasirašytos gyvybės draudimo įmokos išaugo 15,5 proc. iki 26,215 mln. eurų, „SEB gyvybės draudimo“ – 8,1 proc. iki 23,41 mln. eurų. „Compensa“ filialas valdė 18,6 proc. gyvybės draudimo rinkos (0,8 punkto daugiau nei 2019-ųjų pirmąjį pusmetį), „SEB gyvybės draudimas“ – 16,6 proc. rinkos (0,4 punkto mažiau).

„Ergo Life Insurance“ pasirašytos gyvybės draudimo įmokos padidėjo 4,4 proc. iki 12,513 mln. eurų, rinkos dalis sumažėjo 0,5 punkto iki 8,9 procento. 9,053 mln. eurų draudimo įmokų (8,3 proc. daugiau) pasirašiusio „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ valdoma gyvybės draudimo rinkos dalis sumenko 0,2 punkto iki 6,4 procento.

Kitų bendrovių užimamos gyvybės draudimo rinkos dalys buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

Lietuvos draudimo rinka, įskaitant ir užsienio bendrovių filialus, pagal pasirašytas draudimo įmokas šių metų pirmąjį pusmetį siekė 470,483 mln. eurų – 0,3 proc. daugiau nei pernai sausį–birželį. Ne gyvybės draudimo rinka sumenko 3,5 proc. iki 329,674 mln. eurų, gyvybės draudimo – išaugo 10,5 proc. iki 140,809 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos