Draudimo rinkos lyderiai – „Lietuvos draudimas“ ir „Swedbank Life Insurance“

Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkoje šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais lyderio pozicijas išlaikė Lenkijos PZU grupei priklausantis „Lietuvos draudimas“, gyvybės draudimo rinkoje toliau pirmavo „Swedbank Life Insurance“ filialas Lietuvoje.
Santaupos
Asociatyvi nuotr. / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Swedbank Life Insurance“ filialo užimamos pozicijos per metus sustiprėjo, tuo metu „Lietuvos draudimo“ valdoma rinkos dalis nežymiai smuktelėjo, rodo Lietuvos banko pateikiami duomenys.

„Lietuvos draudimas“ per šių metų devynis mėnesius pasirašė 144,378 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų ir pagal šį rodiklį užėmė 29 proc. šalies ne gyvybės draudimo rinkos. Bendrovės pasirašytos draudimo sumenko 3,6 proc., užimama rinkos dalis sumažėjo 0,3 proc. punkto.

Austrijos „Vienna Insurance Group“ (VIG) valdomas Latvijos bendrovės „BTA Baltic Insurance Company“ filialas Lietuvoje pasirašė 79,084 mln. eurų draudimo įmokų (3,1 proc. mažiau) ir užėmė 15,9 proc. ne gyvybės draudimo rinkos, arba 0,1 punkto mažiau nei prieš metus.

VIG valdoma bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ ir „Compensa Life Insurance“ Lietuvos filialas kartu pasirašė 52,44 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (15,2 proc. daugiau), jų valdoma rinkos dalis padidėjo 1,6 punkto iki 10,5 procento. Taip pat VIG valdomos bendrovės „Seesam Insurance“, kuri nuo šių metų liepos yra prijungta prie „Compensa Vienna Insurance Group“, filialo Lietuvoje pasirašytos įmokos smuko 28,6 proc. iki 9,805 mln. eurų, rinkos dalis sumenko 0,7 punkto iki 2 procentų.

Visų VIG valdomų bendrovių užimama Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos dalis per šių metų devynis mėnesius siekė 28,4 procento.

Vokietijos „Ergo“ grupės bendrovės („Ergo Insurance“ Lietuvos filialas ir „Ergo Life Insurance“) pasirašė 73,261 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (3,1 proc. mažiau), jų užimama rinkos dalis sumenko 0,1 punkto iki 14,7 procento.

Norvegijos draudimo bendrovės „Gjensidige Forsikring“ valdomos „Gjensidige“ pasirašytos įmokos smuko 6,1 proc. iki 49,782 mln. eurų, rinkos dalis sumažėjo 0,4 punkto iki 10 procentų.

„If P&C Insurance“ Lietuvos filialo pasirašytos įmokos padidėjo 6,6 proc. iki 37,619 mln. eurų (7,5 proc. rinkos). Kitų bendrovių užimamos ne gyvybės draudimo rinkos dalys šiemet buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

50,124 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (10,5 proc. daugiau nei pernai sausį-rugsėjį) pasirašęs „Swedbank Life Insurance“ filialas valdė 23,7 proc. gyvybės draudimo rinkos, 37,411 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (6,9 proc. daugiau) pasirašiusi „Aviva Lietuva“ užėmė 18,9 proc. rinkos. „Swedbank“ filialo valdoma gyvybės draudimo rinkos dalis per metus padidėjo 0,4 punkto, „Aviva Lietuvos“ – sumenko 0,3 punkto.

„Compensa Life Insurance“ filialo pasirašytos gyvybės draudimo įmokos išaugo 15 proc. iki 34,466 mln. eurų, „SEB Life and Pension Baltic“ Lietuvos filialo – 5,7 proc. iki 33,575 mln. eurų. „Compensa“ filialas valdė 18,7 proc. gyvybės draudimo rinkos (1 punktu daugiau nei per 2019-ųjų devynis mėnesius), „SEB Life and Pension Baltic“ filialas – 16,8 proc. rinkos (0,4 punkto mažiau).

„Ergo Life Insurance“ pasirašytos gyvybės draudimo įmokos padidėjo 3,8 proc. iki 18,674 mln. eurų, rinkos dalis sumažėjo 0,4 punkto iki 8,8 procento. 13,636 mln. eurų draudimo įmokų (8 proc. daugiau) pasirašiusio „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ valdoma gyvybės draudimo rinkos dalis sumenko 0,1 punkto iki 6,4 procento.

Kitų bendrovių užimamos gyvybės draudimo rikos dalys buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

Lietuvos draudimo rinka, įskaitant ir užsienio bendrovių filialus, pagal pasirašytas draudimo įmokas šių metų sausio-rugsėjo mėsiais siekė 710,27 mln. eurų – 0,6 proc. daugiau nei per tą patį 2019-ųjų laikotarpį. Ne gyvybės draudimo rinka sumenko 2,5 proc. iki 498,622 mln. eurų, gyvybės draudimo – išaugo 8,6 proc. iki 211,648 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis