„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Duonos rinkoje vidutiniokams vietos nėra

Statistiškai Lietuvoje kepyklų daugėja, didieji rinkos dalyviai investuoja į plėtrą, o vidutiniai vis sunkiau suduria galą su galu, rašo „Verslo žinios“.
Mindaugas Snarskis
Mindaugas Snarskis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Sunkiausia vidutinėms įmonėms, nes jų resursai riboti, vis daugiau parduodama prekybos tinkluose, kur jiems konkuruoti sudėtinga. Prekybininkams reikia partnerių, kurie užtikrintų kokybę ir kiekius“, – sako „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

„Vilniaus duonos“ generalinė direktorė Rita Ramanauskienė pažymi, kad vis daugiau duonos kepa patys prekybos tinklai naudodami šaldytus pusgaminius, todėl mažieji kepėjai turi tik kelis būdus nišai ieškoti – stambėti arba tapti mažais nišiniais dalyviais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs