Duris atvėrė JAV „Bazaarvoice“: laisvų darbo vietų dar yra

Antradienį „Technopolyje“, Vilniuje, atidarytas JAV bendrovės „Bazaarvoice“ biuras. Šiame pasaulio klientų aptarnavimo centre įmonė, siūlanti skaitmeninės rinkodaros paslaugas, iš viso įdarbins 80 žmonių, apie 40 jų jau dirba. Lietuvą JAV kompanija pasirinko iš 15 valstybių, pasirinkimą nulėmė ir kaina.
„Bazaarvoice“ ofiso atidarymas
Duris atvėrė JAV „Bazaarvoice“: laisvų darbo vietų dar yra / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Technopolyje“ įrengtas klientų aptarnavimo centras, kuris sieks pagerinti techninį aptarnavimą skirtingiems prekės ženklams ir pardavėjams visame pasaulyje. Pagrindinis „Bazaarvoice“ elektroninės prekybos sprendimas pateikia reitingus ir atsiliepimus apie daugiau nei 6000 prekės ženklų ir mažmeninės prekybos svetainių. „Bazaarvoice“ yra trečia pasaulyje po „Google“ ir „Facebook“ pagal į bendrovių puslapius sugeneruojamų nukreipimų skaičių.

Mes labai džiaugiamės, kad atidarome šitą biurą. Kai baigsim samdyti, čia dirbs 70–80 žmonių, taigi apie 10 proc. viso „Bazaarvoice“ personalo, – sakė D.Landgrebe.

Vilniuje įrengtame padalinyje bus teikiama techninė pagalba, be to, iš Lietuvos bus koordinuojama bene pusė naujų klientų. Atidarydama naują biurą, kompanija išbando naują modelį, pagal kurį pagrindinės finansų ir žmogiškųjų išteklių komandos įsikurs Vilniaus aptarnavimo centre.

Dubas Landgrebe, „Bazaarvoice“ viceprezidentas, klientų priežiūros ir koordinavimo vadovas klientų aptarnavimo centre Vilniuje, aiškino, kad apie 40 darbo vietų iš 80-ies jau yra užimtos.

Vidutinis darbo užmokestis bendrovėje siekia 2034 eurus.

„Mes labai džiaugiamės, kad atidarome šitą biurą. Kai baigsim samdyti, čia dirbs 70–80 žmonių, taigi apie 10 proc. viso „Bazaarvoice“ personalo“, – svečiams antradienį sakė D.Landgrebe.

Jis sakė, kad pirmas tikslas kompanijai yra įsitvirtinti Lietuvoje, o tada bus galima kalbėti ir apie darbuotojų skaičiaus didinimą.

Šiuo metu ieškoma techninio diegimo inžinerijos ir programinės įrangos palaikymo specialistų, turinčių HTML / CSS / JavaScript žinių.

Kompanija jau įdarbino techninio palaikymo analitikų, subūrė paslaugų suteikimo operacijų komandą ir pagrindinę finansų grupę. Šiuo metu ieškoma techninio diegimo inžinerijos ir programinės įrangos palaikymo specialistų, turinčių HTML / CSS / JavaScript žinių. Laisvas pozicijas „Bazaarvoice“ skelbia oficialiame savo tinklalapyje. Visiems naujiems darbuotojams bus suorganizuoti mokymai, kurių metu jie 1–2 savaites praleis kompanijos pagrindiniame biure Ostine, Teksaso valstijoje.

„Tikiuosi, kad kitą kartą jau susitiksime vakarienės ir kalbėsime apie „Bazaarvoice“ darbuotojų Lietuvoje skaičiaus padidinimą“, – biuro atidarymo metu sakė ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Bazaarvoice“ ofiso atidarymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Bazaarvoice“ ofiso atidarymas

„Jūs priėmėte teisingą investavimo sprendimą. (…) Žinau, kodėl jūs pasirinkote Vilnių – tai dėl miesto dvasios“, – įmonę sveikino miesto meras Remigijus Šimašius.

Įmonės viceprezidentas aiškino, kad naujajam biurui buvo svarstytos 15 šalių, o galutiniame sąraše atsidūrė Portugalija ir Lietuva. Pastaroji amerikiečių pasirinkta, kaip teigiama, ir dėl menkesnių išlaidų, ir dėl aukštų darbuotojų kvalifikacijų.

2005 metais Ostine, Teksase, įsteigtoje „Bazaarvoice“ šiuo metu dirba daugiau nei 750 darbuotojų trijuose žemynuose. „Bazaarvoice“ turi biurus JAV, Prancūzijoje, Anglijoje, Šiaurės Airijoje, Vokietijoje ir Australijoje.

Bendrovė dirba daugiau nei su 5,7 tūkst. tinklalapių, kurie priklauso garsiems prekės ženklams iš įvairių sektorių, įskaitant aprangos, automobilių, buitinės elektronikos, mažmeninės prekybos ir kelionių verslus. Kiekvieną mėnesį daugiau nei pusė milijardo naudotojų „Bazaarvoice“ tinkle peržiūri ir dalijasi autentišku turiniu, įskaitant reitingus, apžvalgas, nuotraukas ir vaizdo įrašus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis