Prognozuojama, kad bendras DFDS kompanijos pajamų augimas, lyginant su 2020 metais, šiemet bus 20-25 proc. didesnis, o DFDS laivyną papildys pirmasis per 40 metų naujai pastatytas ro-pax tipo keltas, kuris turėtų sustiprinti Baltijos jūros maršrutus, aptarnaujamus iš Klaipėdos.
Strateginė DFDS investicija į Lietuvą
Pasak DFDS Lietuva Generalinio direktoriaus Jono Nazarovo, per 20 metų DFDS kompanija į veiklas Lietuvoje investavo daugiau nei 400 mln. Eur, Klaipėdos uoste sukūrė vieną iš savo keleivių ir krovinių pervežimo Baltijos jūroje centrų ir toliau planuoja investuoti į paslaugų kokybės gerinimą ir pozicijų stiprinimą. Jonas Nazarovas pabrėžia, kad didžiausia ir svarbiausia investicija – per 20 metų iššugdyta patyrusi ir profesionali komanda, kuri yra gerai vertinama DFDS grupėje.
„DFDS veiklos apimtys Lietuvoje per dvidešimt metų smarkiai iššaugo, o per pandemiją įmonė pademonstravo brandą ir gebėjimą prisitaikyti prie pasikeitusios situacijos: pandemijos pradžioje, suprantama ir vėliau, užtikrinome sėkmingą vos ne vienintelio tuo metu likusio transporto koridoriaus tarp Lietuvos, Vakarų Europos ir Skandinavijos finkcionavimą bei saugų krovinių ir keleivių pervežimą, su partneriais jūrų uostuose Lietuvoje, Estijoje ir Švedijoje pradėjome organizuoti didelio pasisekimo sulaukusį keleivių testavimą dėl COVID-19, kartu su virtuvės šefu D. Praspaliausku atnaujinome restoranų „Mare Balticum“ meniu, o rudenį laukiame mūsų laivyną papildysiančio naujo, Kinijoje baigiamo statyti kelto“, – sako DFDS Lietuva vykdomasis direktorius.
Krovinių pervežimas ir logistika kompensavo keleivių trūkumą Europoje
Naudodamasi keltų ir uosto paslaugomis, taip pat transporto ir logistikos sprendimais, DFDS aptarnauja daugiau nei 10000 krovinius vežančių klientų. Įkurta 1866 m Kopenhagoje, šiandien bendrovė turi biurus 20-yje skirtingų šalių. DFDS kompanijos pirmojo ketvirčio ataskaitos duomenimis, didžiausias augimas visos benduovės kontekste fiksuojamas krovinių pervežimo sektoriuje, kur pelnas prieš mokesčius, lyginant su praėjusiais metais, padidėjo 25 proc.
Bendrovės planuose – tolesnis pozicijų stiprinimas krovinių pervežimo srityje, „HSF Logistics Group“ integravimas į DFDS šeimą. 2021 m. pradžioje įsigyta bendrovė yra viena iš Europos lyderių šaldytų produktų logistikos srityje.
Augant pajamoms iš krovinių pervežimo, per pirmąjį šių metų ketvirtį pajamos iš keleivių pervežimo sumažėjo 72 proc., tačiau bendras pajamų sumažėjimas sudarė vos 1 proc. Ataskaitoje pažymima, kad ypač sėkmingai dirbo Viduržemio jūros padalinys, taip pat sėkmingai prisitaikyta prie dėl „Brexito‘o“ pasikeitusių sąlygų, kai buvo atlieptas išaugęs srautas Europos – Airijos marštute.
Nors keleivių srautai dalyje maršrutų 2020 metais sumenko, tačiau Baltijos jūroje DFDS rezultatai yra geresni nei tikėtasi. „Radome būdą prisitaikyti prie pandemijos sąlygų ir toliau sėkmingai teikti keleivių ir krovinių pervežimo paslaugas trimis maršrutais. Minint DFDS veiklos Lietuvoje 20-metį kartu džiaugiamės, kad nepaisant sunkumų visiems DFDS padaliniams Europoje gana neblogai sekėsi dorotis su pandemijos iššūkiais“, – sako DFDS vykdomasis direktorius Jonas Nazarovas.