Vilniečiai pastebėjo, kad JYSK parduotuvių neliko ne tik „Akropolyje“, bet ir Savanorių prospekte, „Hyper RIMI“.
„Akropolio“ atstovas: ploto pasiūla ribota
„Akropolio“ atstovai diplomatiškai sako, kad nebeliko laisvų erdvių. Pasak „Akropolis Group“ komunikacijos vadovo Dominyko Mertino, šiuo metu „Akropolis persirengia“, todėl atnaujinamas interjeras, bendrosios erdvės, atsiranda naujų prekių ženklų.
„Vilniaus „Akropolyje“ per pastaruosius metus atidaryta daugiau nei dešimtis naujų parduotuvių, dalis nuomininkų plečia plotus, įkurdami flagmanines parduotuves. Kadangi ploto pasiūla Vilniaus „Akropolyje“ ribota, dalis anksčiau veikusių parduotuvių uždaromos“, – teigė jis.
15min žiniomis, „Akropolio“ savininkai nepratęsė sutarties su JYSK dėl paprastos priežasties – to paties segmento prekių daugėja ne tik „Maximos“ parduotuvėse, bet ir tiems patiems akcininkams priklausančiame „Ermitaže“.
Konkurencija smarkiai išaugo
Be to, konkurenciją paaštrino ir „Ikea“ bei latvių prekybos tinklo „Depo“ veikla – ten taip pat galima rasti panašaus segmento prekių kaip JYSK.
Šio parduotuvių tinklo rinkodaros vadovas Baltijos šalims ir Baltarusijai Edgarsas Ejubsas 15min užsiminė apie pokyčius.
„Nuolat ieškome naujų būdų, kaip pagerinti pirkėjų patirtį, o vienas iš didžiausių projektų, kuriuos ketiname pradėti, yra „JYSK 3.0“ parduotuvių koncepcija. Naujas, patobulintas parduotuvių dizainas ir dėmesys detalėms yra pagrindiniai koncepcijos elementai, kuriais JYSK klientai visame pasaulyje jau naudojasi“, – į 15min klausimus raštu atsakė JYSK atstovas.
Kodėl buvo uždarytos parduotuvės Vilniuje?
„Ne visos mūsų esamos vietos buvo tinkamos šiam tikslui. Mūsų verslo dėmesys vis dar grindžiamas plėtra, todėl mūsų klientams artimiausiu metu bus pristatomos naujos vietos“, – sakė E.Ejubsas. Tačiau jis nedetalizavo, ar bus uždaromos ir likusios parduotuvės.
Taisykles keičia elektroninė prekyba
Kalbėdamas apie konkurenciją, prekybos tinklo atstovas Baltijos šalims ir Baltarusijai teigė, kad visos rinkos, tarp jų ir Lietuvos, susiduria su pirkėjų įpročių pasikeitimais, kai apsiperkama elektroninėje erdvėje.
Ar tai reiškia, kad JYSK daugiau dėmesio skirs prekybai internetu? Atstovas tik užsiminė, kad „bus prisitaikoma prie kiekvienos rinkos situacijos“.
E.Ejubsas aptakiai užsiminė, kad kai kurie prekybos tinklai į išaugusią konkurenciją turėjo sureaguoti.
„Pastaraisiais metais ypač išaugo konkurencija, todėl kai kurie prekybininkai išplėtė asortimentą, norėdami likti konkurencingi“, – teigė jis.
Dar praėjusiais metais JYSK atstovai sakė naujų prekybos vietų neatidarę, nes plėtrai tinkamų siūlomų prekybos plotų nuomai nėra daug.
Šiuo metu JYSK prekybos tinklą Lietuvoje sudaro 11 parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Marijampolėje.