Apie tai skelbiama Amerikos teismo nustatyto termino, per kurį bendrovė turi susitarti dėl kompensacijos, išvakarėse.
Praėjusią savaitę gerai informuotas šaltinis agentūrai AFP sakė, kad Vokietijos kompanija siūlys sumokėti 10,3 mlrd. JAV dolerių. Į šią sumą įtrauktos ir kompensacijos maždaug 480 tūkst. automobilių su 2 litrų dyzeliniais varikliais savininkams. Tokiuose automobiliuose buvo įdiegta speciali programinė įranga, kuri rodė, jog automobilis dujų išmeta mažiau nei iš tiesų, ir dėl to atitinka JAV aplinkosaugos standartus.
Antradienis yra paskutinė diena, kuomet „Volkswagen“ turi pateikti savo pasiūlymą San Francisko federaliniam teismui. Du gerai informuotus šaltinius cituojanti agentūra „Bloomberg“ skelbia, kad naujasis kompanijos pasiūlymas bus 5 mlrd. JAV dolerių didesnis už pirminį.
Skelbiama, kad baudos JAV aplinkosaugos agentūrai (EPA) ir Kalifornijos oro išteklių valdybai Vokietijos kompanijos atsieis 2,7 mlrd. JAV dolerių, o dar 2 mlrd. JAV dolerių bendrovė išleis švariai dujų išmetimo technologijai.
Taip pat „Volkswagen“, kaip manoma, paskelbs apie susitarimus su atskiromis valstijomis, kuris jai kainos maždaug 400 mln. JAV dolerių.
Praėjusių metų rugsėjį „Volkswagen“ prisipažino, kad savo dyzeliniuose automobiliuose įdiegė programinės įrangos, kuri leido klastoti taršos duomenis. Bendrovė jau anksčiau pranešė, kad išlaidoms, susijusioms su šiuo skandalu, atidėjo 16,2 mlrd. eurų (17,9 mlrd. JAV dolerių).