Vienas pirmųjų apie atleidimus parašė vokiečių verslo dienraštis „Handelsblatt“, kuris rašo apie 30 tūkst. žmonių, visame pasaulyje dirbančių prekės ženklui „Volkswagen“, atleidimą iki 2020 metų. Agentūros „Reuters“ šaltiniai teigia, kad 23 tūkst. šių darbuotojų yra Vokietijoje.
Tuo tarpu agentūros „Bloomberg“ šaltiniai sako, kad iš viso bus panaikinta 23 tūkst. darbo vietų.
Tuo tarpu agentūros „Bloomberg“ šaltiniai sako, kad iš viso bus panaikinta 23 tūkst. darbo vietų, o priverstinių atleidimų nebus iki 2025 metų.
Beveik visų leidinių nurodoma suma, kuri bus sutaupyta, yra daugmaž vienoda – 3,7–3,9 mlrd. JAV dolerių per metus.
Vėliau penktadienį „Volkswagen“ savo būstinėje Volfsburge surengs spaudos konferenciją, kurioje išsamiau papasakos apie šiuos planus.
Į dyzelinių automobilių taršos skandalą „Volkswagen“ įsivėlė praėjusių metų rugsėjį, kuomet JAV aplinkosaugos agentūra (EPA) nustatė, kad Vokietijos koncernas savo gaminamuose automobiliuose su dyzeliniais varikliais buvo įdiegęs kompiuterines proagramas, kurios, atliekant taršos bandymus, dirbtinai sumažindavo automobilių taršos rodiklius.
„Volkswagen“ duomenimis, taršos lygio rodiklius klastojanti programa buvo įdiegta 11 mln. automobilių dyzelinių visame pasaulyje. Bendros Vokietijos automobilių gamintojos išlaidos, susijusios su šiuo skandalu, jau viršijo 18,2 mlrd. Eur.
Spalį JAV teismas galutinai patvirtino rekordines 14,7 mlrd. JAV dolerių išmokas, kurias „Volkswagen“ dėl „dyzelgeito“ išmokės JAV vartotojams ir valdžiai.
Kompensacijos suma yra didžiausia iš išmokėtųjų automobilių gamintojų Jungtinių Valstijų istorijoje.