e.komercijos reitinge – manodaktaras.lt šuolis į TOP 10

Didžiausia Lietuvoje sveikatos paslaugų platforma manodaktaras.lt pateko į Lietuvoje veikiančių TOP e.komercijos projektų dešimtuką, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ (UAB „BPN LT“) pirmojo 2024 m. pusmečio duomenys.
„Mano daktaras“ vadovas Martynas Burba
„Mano daktaras“ vadovas Martynas Burba / Asmeninio arch. nuotr.
Temos: 1 Mano daktaras

„BPN Intense“ duomenimis, manodaktaras.lt per pirmąįj šių metų pusmetį fiksavo 10,9 mln. apsilankymų – 43 proc. daugiau nei pernai atitinkamu laiku. Reikšmingai paaugęs lankytojų srautas lankomiausių Lietuvoje e.parduotuvių reitinge manodaktaras.lt kilstelėjo per 13 pozicijų – į 7 vietą.

„Kasdien manodaktaras.lt aplanko dešimtys tūkstančių žmonių, kurie ieško atsakymo ar sprendimo savo sveikatos labui. Toliau vystydami platformą, stengiamės pasiūlyti patogią patirtį registruojantis pas gydytoją ar specialistą. Šiemet atnaujinome ir paslaugų funkcionalumą, kuris leidžia pasiūlyti didžiausią sveikatos paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Stebime, jog žmonės sveikatos paslaugas linkę rinktis pagal mažiausios kainos kriterijų, o dabar viena aktualiausių paslaugų, artėjant naujajam mokslo metų sezonui, – sveikatos pažyma moksleiviui“, – sako platformą valdančios bendrovės „Mano daktaras“ vadovas Martynas Burba.

Pasak M. Burbos, platformoje paslaugų kiekis sparčiai pildosi – vis daugiau klinikų tokį pacientų pritraukimo kanalą renkasi dėl efektyvumo. Iš viso šiuo metu manodaktaras.lt platformoje paslaugas siūlo beveik 700 klinikų.

Bendrovės „Mano daktaras“ didysis akcijų paketas priklauso medijų ir skaitmeninio verslo bendrovei „4 Bees“. Tarp akcininkų taip pat yra „Startup Highway“, verslo akseleratorius „Tesonet“, bendrovė „Viasana“, „Vinted“ įkūrėja Milda Mitkutė, atlikėjas Justinas Jarutis ir kiti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis