„BPN Intense“ duomenimis, manodaktaras.lt per pirmąįj šių metų pusmetį fiksavo 10,9 mln. apsilankymų – 43 proc. daugiau nei pernai atitinkamu laiku. Reikšmingai paaugęs lankytojų srautas lankomiausių Lietuvoje e.parduotuvių reitinge manodaktaras.lt kilstelėjo per 13 pozicijų – į 7 vietą.
„Kasdien manodaktaras.lt aplanko dešimtys tūkstančių žmonių, kurie ieško atsakymo ar sprendimo savo sveikatos labui. Toliau vystydami platformą, stengiamės pasiūlyti patogią patirtį registruojantis pas gydytoją ar specialistą. Šiemet atnaujinome ir paslaugų funkcionalumą, kuris leidžia pasiūlyti didžiausią sveikatos paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Stebime, jog žmonės sveikatos paslaugas linkę rinktis pagal mažiausios kainos kriterijų, o dabar viena aktualiausių paslaugų, artėjant naujajam mokslo metų sezonui, – sveikatos pažyma moksleiviui“, – sako platformą valdančios bendrovės „Mano daktaras“ vadovas Martynas Burba.
Pasak M. Burbos, platformoje paslaugų kiekis sparčiai pildosi – vis daugiau klinikų tokį pacientų pritraukimo kanalą renkasi dėl efektyvumo. Iš viso šiuo metu manodaktaras.lt platformoje paslaugas siūlo beveik 700 klinikų.
Bendrovės „Mano daktaras“ didysis akcijų paketas priklauso medijų ir skaitmeninio verslo bendrovei „4 Bees“. Tarp akcininkų taip pat yra „Startup Highway“, verslo akseleratorius „Tesonet“, bendrovė „Viasana“, „Vinted“ įkūrėja Milda Mitkutė, atlikėjas Justinas Jarutis ir kiti.