Nuo šių metų vasario vidurio tarnyba sulaukė apie 70 vartotojų prašymų – jie skundėsi, jog apsipirko šioje parduotuvėje, tačiau gautos prekės neatitiko užsakytų, jos buvo pristatytos vėliau arba iš viso nebuvo gautos, o atsisakius prekių žmonėms laiku nebuvo grąžinti pinigai.
Pasak pranešimo, „Mados vardas“ tai aiškino padidėjusiu populiarumu ir dėl to išaugusiu užsakymų skaičiumi, tokiai situacijai nebuvo tinkamai pasiruošta, trūko darbuotojų. Vis dėlto, net ir patikinus, kad bendrovei pavyko susitvarkyti su padidėjusiu pardavimų srautu, tarnyba ir toliau sulaukė nukentėjusių vartotojų skundų.
Pasak tarnybos, „Mados vardas“ konfliktus su vartotojais taikiai sprendžia tik po to, kai jie kreipiasi į tarnybą.