Aviakompanijos ir oro uostai stengiasi įdarbinti daugiau darbuotojų, atšaukus dėl COVID-19 pandemijos įvestus susisiekimo ribojimus, dėl kurių aviacijos sektoriuje buvo panaikinta tūkstančiai darbo vietų.
Londono Hitrou oro uostas pirmadienį paprašė, kad oro linijos apkarpytų savo tvarkaraščius dešimtadaliu dviejuose jo terminaluose, praėjus kelioms dienoms po to, kai JK sostinės Getviko centras paskelbė, jog šią vasarą aptarnaus mažiau skrydžių nei planuota. Hitrou oro uostas skelbė, kad „be išlygų atsiprašo už sutrikimus, su kuriais pastarosiomis dienomis susidūrė keleiviai“.
„EasyJet“ teigė, kad siekia „užtikrinti papildomą atsparumą“, vėluojant skrydžių kontrolei ir pasų patikrai.
Nepaisant kylančio kelionių chaoso, pastarosiomis savaitėmis pasireiškusio skrydžių vėlavimu ar jų atšaukimu dėl darbuotojų trūkumo, „EasyJet“ pabrėžė, kad jos paslaugų užsakymai liepos ir rugpjūčio mėnesiais, kai skrydžių paklausa yra didžiausia, tebėra „stiprūs“.
„Apgailestaujame, kad kai kuriems klientams negalėjome suteikti paslaugų, kurių jie iš mūsų tikėjosi“, – pripažino „EasyJet“ vadovas Johanas Lundgrenas.