„eBay“ gali parduoti bilietų pardavimo platformą „StubHub“

Didžiausias pasaulyje interneto aukcionas „eBay“ pradeda įgyvendinti planus parduoti jam priklausančią bendrovę „StubHub“, valdančią elektroninę platformą, kurioje parduodami ir perkami bilietai į sporto ir kultūros renginius, pranešė televizijos kanalas CNBC, remdamasis šaltiniais.
„eBay“ logotipas
„eBay“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jų teigimu, šių planų įgyvendinimo procesas dar tik pradedamas, tačiau „StubHub“ įsigijimu jau susidomėjo keli galimi pirkėjai.

Kovo pradžioje „eBay“ paskelbė pradedantis strateginę savo turto ir veiklos peržiūrą.

Bendrovės atstovai atsisakė televizijos kanalui pateikti kokių nors komentarų.

Pasibaigus trečiadienio prekybos sesijai, „eBay“ turi paskelbti savo ketvirčio veiklos ataskaitą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis