„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„eBay“ gali parduoti bilietų pardavimo platformą „StubHub“

Didžiausias pasaulyje interneto aukcionas „eBay“ pradeda įgyvendinti planus parduoti jam priklausančią bendrovę „StubHub“, valdančią elektroninę platformą, kurioje parduodami ir perkami bilietai į sporto ir kultūros renginius, pranešė televizijos kanalas CNBC, remdamasis šaltiniais.
„eBay“ logotipas
„eBay“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jų teigimu, šių planų įgyvendinimo procesas dar tik pradedamas, tačiau „StubHub“ įsigijimu jau susidomėjo keli galimi pirkėjai.

Kovo pradžioje „eBay“ paskelbė pradedantis strateginę savo turto ir veiklos peržiūrą.

Bendrovės atstovai atsisakė televizijos kanalui pateikti kokių nors komentarų.

Pasibaigus trečiadienio prekybos sesijai, „eBay“ turi paskelbti savo ketvirčio veiklos ataskaitą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų