„Eesti Meedia“ apyvarta pernai ūgtelėjo 6 proc., pelnas padvigubėjo

Lietuvoje naujienų agentūrą BNS, naujienų portalą 15min ir kelis skelbimų portalus valdanti didžiausia Baltijos šalyse žiniasklaidos grupė „Eesti Meedia“ pernai gavo 5,9 mln. eurų pelno – daugiau nei dukart daugiau nei užpernai, o jos apyvarta išaugo 6,1 proc. iki 90,1 mln. eurų.
„Eesti Meedia“
„Eesti Meedia“ / BFL/15min.lt fotomontažas

Pagrindiniai grupės pajamų šaltiniai buvo pajamos iš reklamos – 29 mln. eurų, iš užsakymų – 8,5 mln. eurų, spausdinimo paslaugų – 27,6 mln. eurų ir iš skelbimų – 14,6 mln. eurų, nurodoma kompanijos pranešime spaudai.

„Eesti Meedia“ valdybos pirmininko Sveno Nuutmanno teigimu, grupės veiklos rezultatai praėjusiais metais buvo tokie, kaip ir tikėtasi.

„Reklamos rodikliai gerokai pagerėjo antroje praėjusių metų pusėje ir toliau gerėjo pirmąjį šių metų pusmetį“, – BNS sakė jis.

Pasak S. Nuutmanno, grupė išgyveno rimtą pertvaką, ir geri ekonominiai rodikliai rodo, kad ji buvo reikalinga.

Grupės darbuotojų skaičius pernai padidėjo nuo 1038 iki 1376, o darbo sąnaudos ūgtelėjo nuo 20,1 iki 24,8 mln. eurų.

Netiesioginis „Eesti Meedia“ savininkas yra Margusas Linnamae, akcijas valdantis per investicijų bendrovę „Up Invest“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų