Ekologinės žemdirbystės milžinė „Agrowill Group“ žada tapti „Auga Group“

Penktadienį ekologinio žemės ūkio bendroves visoje Lietuvoje valdanti „Agrowill Group” paskelbė ateityje planuojanti keisti savo vardą į „Auga Group“. Įmonė pristatė ir naują ekologiško maisto prekių ženklą AUGA, kuris spalio mėnesį bus prieinamas Lietuvos pirkėjams, rašoma „Agrowill“ pranešime spaudai.
„Agrowill Group“ valdybos pirmininkas Kęstutis Juščius
„Agrowill Group“ valdybos pirmininkas Kęstutis Juščius / Agrowill Group nuotr.

AUGA ženklu bus pažymėtas platus ekologiško maisto asortimentas. Jau spalį Lietuvos prekybos centruose pasirodys AUGA švieži ir konservuoti pievagrybiai, morkos, burokėliai, bulvės.

Kitais metais asortimentą papildys pieno, grūdų, paukštienos produkcija.

„Žmonėms, ypač mūsų regione, stinga žinių ir pasitikėjimo, kad ekologiškais vadinami produktai, iš tikrųjų tokie yra. Vienas iš mūsų tikslų – sukurti tą pasitikėjimą su prekių ženklu, kuris būtų atviras, skaidrus ir kalbėtų pats už save“, – pristatydamas naująjį prekės ženklą teigė Agrowill Group“ valdybos pirmininkas Kęstutis Juščius.

„Siekėme, kad vardas būtų trumpas, lengvai ir vienodai ištariamas pagrindinėse pasaulio kalbose, nes mūsų rinka – globali. Tačiau svarbiausias kriterijus visgi buvo lietuviška žodžio kilmė ir reikšmė, nes norime, kad jis reprezentuotų Lietuvą“, – komentuodamas sprendimą prekės ženklui suteikti AUGA pavadinimą sakė K.Juščius.

„Agrowill Group“ atstovai penktadienį pristatė ir savo planus keisti įmonių grupės pavadinimą į „Auga Group“.

Anot K.Juščiaus, pervadinti įmonių grupę yra natūralus žingsnis, atspindintis įmonių grupės pokyčius. Įmonės pavadinimo keitimo procesą planuojama baigti lapkričio mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis