„Dar neteko matyti, kad kas reklamuotųsi ant prezervatyvų. Pamanėme, kad tai originalus marketingo žingsnis, kuris bus efektyvus ir paliks gerą įspūdį tiek mūsų klientams, tiek tiems, kurie apie tai išgirs ar pamatys, – sako neįprastas ekskursijas organizuojančios agentūros „Vaiduokliai“ vadovė Vaida Šulniūtė. – Paprastai po ekskursijų daliname korteles „Sugrįžkite“, tačiau tokios kortelės pasimeta tarp krūvos kitų standartinių reklaminių lankstinukų, o štai gauti prezervatyvą yra didelis netikėtumas, kuriuo daugelis tikrai pasidalins su savo draugais, patį prezervatyvą demonstruos kaip pokštą, neišmes“.
Prezervatyvai bus dalinami neseniai Vilniuje pristatytos ekskursijos „Sexshopas“ dalyviams bei sostinėje ir Kaune vyksiančiose ekskursijose „Nuodėmių miestas“. Pirmosios ekskursijos dalyviai supažindinami su erotinių prekių industrija, jiems atskleidžiamos pačios įdomiausios ir netikėčiausios su erotika susijusios detalės. Tuo tarpu ekskursijos „Nuodėmių miestas“ metu išduodami intriguojantys faktai apie senais laikais didžiausiuose Lietuvos miestuose gyvavusius prostitucijos kampelius, nuodėmingus tuomet garsių vyrų pomėgius. V. Šulniūtė pastebi, kad pagrindiniai šių ekskursijų dalyviai yra švenčiantys bernvakarius, mergvakarius, tad jiems dovana – prezervatyvas – taps linksmu šventės atributu.