Vežėja pakvietė žurnalistus antradienio rytą atvykti į Niuarko oro uostą į renginį, kuriame dalyvaus bendrovės generalinis direktorius Scottas Kirby, ir kuriame daugiausia dėmesio bus skiriama „bendrovės ateičiai“, sakoma praėjusią savaitę išsiųstame kvietime.
Bendrovė taip pat savo tinklalapyje antradienį rengia investuotojams skirtą renginį.
„Ji gali paskelbti apie 200–300 lėktuvų užsakymą“, – mano pramonės konsultacinės bendrovės AIR analitikas Michelas Merluzeau, darydamas prielaidą, kad vežėja ketina užsakyti „Boeing 737 MAX“ ir „787“ bei „Airbus A321neo“ orlaivių.
„United Airlines“, „Boeing“ ir „Airbus“ nepateikė savo komentarų.
„Akivaizdu, kad „United Airlines“ turi atnaujinti daugybę lėktuvų, ypač kalbant apie senesnius A320“, – teigė M.Merluzeau naujienų agentūrai AFP.
Pastaruoju metu JAV vežėja pagaliau pradeda pastebėti stipraus poslinkio ženklus po koronavirusas pandemijos sukeltos krizės, daugiau nei metus niokojusios aviacijos pramonę.
Visgi manoma, kad ir „United Airlines“, ir kitos vežėjos praneš apie dar vieną nuostolingą ketvirtį balandžio–birželio mėnesiais.
„Teal Group“ aviacijos ekspertas Ričardas Aboulafia teigė, kad dabartinėje rinkoje oro linijoms būtų prasminga įsigyti „A321“ ir „737 MAX“ – vieno praėjimo lėktuvus.
„Vidaus rinkos atsigauna gana greitai, o degalų kainos taip pat auga greitai“, – teigė ekspertas.
Oro linijų bendrovės turi apgalvoti veiksmus, kad išliktų konkurencingos, net jei dabartinės rinkos sąlygos vis dar kelia didelių problemų, pridūrė R.Aboulafia“, manantis, kad dėl šiuo metu galiojančių žemų palūkanų normų pirkinius naudinga atlikta nieko nelaukiant.
„Pigių grynųjų ir brangių degalų derinys, generuojantis gerus užsakymus,“ – pabrėžė analitikas.