„Electrolux“ antrojo ketvirčio rezultatams įtakos turėjo tiekimo grandinių problemos

Švedijos buitinės technikos gamintoja „Electrolux“ ketvirtadienį pranešė, kad tiekimo grandinių sutrikimai turėjo didelės įtakos bendrovės antrojo ketvirčio rezultatams ir perspėjo, jog neapibrėžtumas ir toliau temdys perspektyvas likusią metų dalį.
„Electrolux“
„Electrolux“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Electrolux“ pranešime teigiama, kad jos grynasis pelnas per laikotarpį nuo balandžio iki birželio sumažėjo 81 proc. iki 257 mln. Švedijos kronų (25 mln. JAV dolerių).

„Factset“ apklausti analitikai antrąjį ketvirtį tikėjo apie 650 mln. kronų grynojo pelno.

Investuotojus šie skaičiai nuvylė – „Electrolux“ akcijos Stokholmo biržoje smuko 8 procentais.

„Kaip ir pirmąjį ketvirtį, mus paveikė dideli tiekimo grandinių iššūkiai“, – pažymėjo generalinis direktorius Jonas Samuelsonas.

„Nereguliarus kelių komponentų, daugiausia elektronikos, pristatymas ir toliau smarkiai veikė mūsų gamybos apimtis, sukėlė didelį gamybos neefektyvumą ir padidino gabenimo oro transportu išlaidas“, – teigė jis.

Ir priešingai, antrojo ketvirčio pardavimai išaugo 11 proc. iki 33,7 mlrd. kronų, nes didesnės pardavimo kainos kompensavo pasiūlos trūkumą.

„Electrolux“ teigė, kad vis dar negali patenkinti paklausos, ypač skalbimo ir aukščiausios kokybės maisto gaminimo segmentuose.

„Mes ir toliau glaudžiai bendradarbiaujame su savo tiekėjais, kad sumažintume šiuos tiekimo grandinės suvaržymus ir tikimės nuoseklaus padėties gerėjimo nuo 2022 metų vidurio“, – kalbėjo J.Samuelsonas, pažymėdamas, kad vis dar kyla tolesnių sutrikimų rizika.

J.Samuelsonas taip pat teigė, kad atsižvelgiant į „istoriškai aukštą lygį, padidėjusias palūkanų normas, pasaulinių tiekimo grandinių suvaržymus, taip pat neapibrėžtumą dėl koronaviruso pandemijos ir karo Ukrainoje, tėra ribotos galimybės prognozuoti likusią metų dalį“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis