Dėl pandemijos „vartotojai ir toliau leido daugiau laiko namuose, kur intensyviau naudojosi elektroniniais prietaisais, namų tobulinimo projektams skirdami didesnę namų ūkio biudžeto dalį“, – sakoma generalinio direktoriaus Jono Samuelsono pranešime.
Sausio–kovo mėnesiais grynasis pelnas siekė 1,56 mlrd. Švedijos kronų (154 mln. eurų), gerokai pralenkdamas „Factset“ apklaustų analitikų 1 mlrd. kronų prognozę.
Pardavimai išaugo 9 proc. iki 29 mlrd. kronų, pranešė bendrovė. Analitikai tikėjosi 27,6 mlrd. kronų rodiklio.
Bendrovė taip pat atkreipė dėmesį į didėjančias išlaidas, daugiausia susijusias su žaliavomis, pridūrusi, kad sugebėjo visiškai kompensuoti išlaidas didesnėmis kainomis, leidusiomis padidinti pelno maržą 7,9 procento.
Vis dėlto „Electrolux“ nurodė, kad ir ją, kaip ir pasaulines automobilių gamintojas, stabdo pasaulinis puslaidininkių trūkumas.
„Nepaisant to, kad pirmąjį ketvirtį gamybą vykdėme beveik visu pajėgumu, negalėjome visiškai patenkinti stiprios rinkos paklausos visose produktų kategorijose“, – pažymėjo J.Samuelsonas.
„Įtampa tiekimo grandinėse išliko daugelyje sričių, ypač elektroninių komponentų, tam tikrų plastikų ir logistikos srityse, ir padėtis gali dar labiau pablogėti dėl pramoninės veiklos atgimimo visame pasaulyje“, – pridūrė jis.
Žvelgdamas į ateitį, J.Samuelsonas teigė, jog bendrovė tikisi stiprios paklausos.
„Visgi pajėgumai ir elektroninių komponentų prieinamumas išliks varžančiais veiksniai antroje metų pusėje“, – perspėjo jis.