„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Elektroninė parduotuvė „Barbora“ jau planuoja naktinę pamainą

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pastarosiomis dienomis skaičiuoja dešimtis kartų išaugusį klientų srautą. E.parduotuvė papildomai didina klientų aptarnavimo apimtis ir nuo pirmadienio priima daugiau darbuotojų, planuoja naktinę pamainą, pasirūpino papildomomis transporto priemonėmis bei įranga. Apie tai skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Kaune veiklą pradėjo „Barbora“
Kaune veiklą pradėjo „Barbora“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Nuo šiandien „Barboroje“ priimame papildomų žmonių, kurie padės surinkti daugiau užsakymų, taip pat juos išvežioti. Taip pat pasirūpinome papildomomis transporto priemonėmis, ketiname įvesti naktinę pamainą. Visos šios priemonės padės mums surinkti daugiau užsakymų ir pristatyti prekes didesniam pirkėjų skaičiui, maksimaliai išlaikant paslaugos kokybę. Kartu suteikiame galimybę užsidirbti žmonės, kurie šiuo sudėtingu laikotarpiu liko be darbo“, – pokyčius pristato Andrius Mikalauskas, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius.

Pastebima, kad vidutinis klientų krepšelis išaugęs daugiau nei trečdaliu. Šiuo metu maisto tiekimas į parduotuves, iš kurių „Barbora“ surenka užsakymus, vyksta padidintu tempu.

„Šiuo metu turime priėmę užsakymų 3-4 dienoms į priekį. Jei matome, kad užsakymus galėsime įgyvendinti greičiau, stengiamės dienos metu priimti jų papildomai. Tokiu atveju klientai gauna galimybę pateikti užsakymą net tai pačiai dienai. Visgi, šiuos papildomus užsakymus greitai išperka. Tikimės gyventojų kantrybės ir supratingumo, jeigu pirkinių krepšelyje neras vienos ar kitos užsakytos prekės. Dedame visas pastangas, kad pirkėjus pasiektų visos užsakytos prekės“, – sako „Barboros“ vadovas.

„Suprantame gyventojų susirūpinimą ir norą su kuo mažesne rizika apsirūpinti būtiniausiais maisto ir kitais produktais ir atsiprašome už kylančius nepatogumus. Visi dabar susiduriame su neįprasta ir iššūkių kupina situacija. Stengiamės kuo greičiau įgyvendinti sprendimus, leisiančius mums priimti ir įvykdyti dar daugiau užsakymų. Jau esame padidinę per dieną įvykdomų užsakymų skaičių (pristatymui ir atsiėmimui) ir ties tuo neketiname sustoti. Visos mūsų pastangos šiuo metu nukreiptos į paslaugos apimčių didinimą“, – pridūrė A.Mikalauskas.

Siekiant apsaugoti tiek pirkėjus, tiek prekes pristatančius kurjerius, parduotuvė siūlo palikti prekes prie namų durų. Be to, „Barbora“ laikinai apribojo galimybes už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais arba kortele prekių pristatymo metu. Už prekes gyventojai gali atsiskaityti per elektroninę bankininkystę arba prie paskyros prijungę savo mokėjimo kortelę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų