Jei pagamintą produkciją parduodate fizinėse prekyvietėse (parduotuvėje, salone, turguje, prekybos centre), pats metas pagalvoti apie tai, kad produkcija galima parduoti ir internetu, kitais žodžiais tariant – steigti elektroninę parduotuvę. Galime išskirti keletą atvejų, kuomet elektroninė parduotuvė – pats geriausias pasirinkimas. Jei perskaitę šį straipsnį pastebėsite, kad bent viena iš šių situacijų jums yra puikiai pažįstama, pats metas steigti internetinę parduotuvę.
Jums rūpi jūsų pirkėjų patogumas
Turite nuolatinių klientų? Norite pritraukti naujų? Tačiau tuo pat metu jaučiate atsakomybę pardavimus organizuoti taip, jog esamiems bei būsimiems jūsų produkcijos pirkėjams šis procesas sukeltų kuo mažiau streso? Atminkite, jog vardan didesnio patogumo šį tą naudingo galite nuveikti ir jūs. Bene pats rimčiausias žingsnis – elektroninės parduotuvės steigimas. Tai padarius, pirkėjai jūsų produkciją galės įsigyti bet kuriuo paros metu, neišeidami iš namų, na, o svarbiausia – produkcijos galės įsigyti žmonės, gyvenantys, pačiuose įvairiausiuose šalies kampeliuose.
Ieškote būdų, kaip sumažinti išlaidas
Kaip žinia, išlaikyti elektroninę parduotuvę yra gerokai pigiau nei fizinę parduotuvę: reikalingas mažesnis skaičius darbuotojų, galima persikelti į gerokai mažesnį biurą, o vietoje kelių – turėti vieną. Taigi, jei jau kuris laikas pastebite, kad išlaidos yra tokio dydžio, kurį būtina mažinti, elektroninė parduotuvė – vienas patikimiausių būdų tai padaryti.
Norite padidinti pirkėjų skaičių
Koks verslininkas nesvajoja apie dar didesnius pardavimus? To siekia didžioji dalis verslininkų, tačiau, nežinia dėl kokių priežasčių, didelė dalis yra linkę naudoti įvairias reklamos priemones. Žinoma, tai yra taip pat geras pasirinkimas, tačiau svarbu žinoti, kad tam nuolat turėsite skirti lėšų, be to, teks ieškoti žmonių, kurie galėtų būtų atsakingi už reklamos procesą. Tuo tarpu elektroninė parduotuvė yra gerokai ekonomiškesnis variantas – perkėlus produkciją į internetinę erdvę, ženkliai padidėja jos pasiekiamumas.
Taigi, jei sutinkate bent su vienu teiginiu, tai reiškia, kad pats metas savo verslą įtvirtinti ir internetinėje erdvėje.